Početak je najteži!

Razmišljam već neko vreme kako bih mogla da počnem da pišem blog, i tako to vreme traje već mesecima. Glavno interesovanje su mi lepota, moda i hrana i najviše ću pisati upravo o njima. Jednostavno sam imala višak slobodnog vremena, pratila mnoge beauty i fashion blogerke i upravo su mi neke od njih bile inspiracija da se smislim i sama počnem da pišem.

I nateram se ja nekako da počnem, ali dođoše mi na pamet neka pitanja. Gde ću pisati, kako će mi se zvati blog, i da li ću na kraju imati inspiraciju da bilo šta i napišem? Najviše vremena sam potrošila na  ime bloga, i koliko  sam ga dobro smislila to ćemo već videti, ali sam lupala glavom danima i nekako se poklopiše kockice da to bude “Kate’s Beauty Planet”. Kate, zato što se zovem Katarina; Beauty zato što cu se truditi da najviše vremena provedem pišući o lepoti; i Planet zato što će ovo biti samo moja planeta, na kojoj su svi, naravno, dobrodošli.

Toliko stvari ima o kojima želim i o kojima ću pisati, da jedva čekam da stvarno i konkretno nešto napišem. Biće puno recenzija svega i svačega, ipak mi žene volimo da isprobavamo sve što može da nas malo ulepša iako smo lepe i takve kakve smo. Biće i raznih DIY odnosno “uradi sama” tekstova, recepata… Ma biće svakakvih tema.

Jako sam uzbuđena što ovo moje blog putovanje upravo počinje!!!

 

Wish me luck!!!! 😉

 

Leave a Reply

