Januarski favoriti 2017.

Januar je mesec koji za mene samo dođe i prođe. Ne znam ni kada je došao ni kuda je otišao, evo već je 2. februar a ja uopšte to nisam ni primetila. Januar se pamti po lepim prazničnim danima, po ulicama obojenim u belo, po dugim noćima i promrzlim rukama. To je mesec koji prolazi u jednom dahu a koji pamtimo dugo.

Ovog meseca sam se susrela sa proizvodima koje nisam do sada koristila, i par njih su ostavili toliko dobar utisak na mene pa ću ih staviti među favorite meseca januara. Nešto što je na mene ostavilo najjači utisak je proizvod o kome ne znam baš ništa. Radi se o jednom svetlucavom puderu u prahu, u prelepoj bočici sa pumpicom koji se jako lako nanosi i sve oko vas zasvetluca. Proizvodi ga Rival de Loop, nisam uspela da saznam ništa konkretno o ovoj kompaniji ili šta god da je, uglavnom, dobila sam puder iz Švajcarske i košta malo manje od 4 evra. U bočici se nalazi sjajan prah, rozikaste boje, lepo svetluca, ali je jako nežan pa se mora naneti malo više da bi se primetio. Moji utisci su svakako pozitivni, jer je vrlo neobičan proizvod i prvi put se susrećem sa nečim ovakvim. 16467192_1886614191623391_2054377643_n

Naredna dva proizvoda dobila sam u decembarskom Glambox-u i stvarno su bili pravo otkriće za mene. U pitanju su Biotenova krema za lice i micelarna voda od Nivee. Dobila sam Biotenova krema Skinnergy Go Moist! koja je namenjena suvoj koži, iako nemam suvu kožu ova krema mi baš prija i koristim je svakodnevno. Ima jako lep i prijatan miris i dobro hidrira. Namenjena je mladoj koži, što mi takođe odgovara i ovo je bio pun pogodak što se tiče Glambox-a.

Druga stvar je sjajna micelarna voda, dobila sam jednu za suvu i jednu za normalnu kožu. Počela sam da koristim ovu za normalnu kožu i odgovara mi, ne ostavlja nikakav osećaj na licu osim čistoće, skida svu šminku (i onu sa očiju), prljavštinu i jako brzo se osuši. Postoji samo jedna mala zamerka a ona je tehničke prirode, zatvarači na obe bočice su pukli prilikom prvog otvaranja, i nisam jedina kojoj se to desilo. Ali uopšteno ovo je najbolja micelarna voda koju sam koristila!16441357_1886580468293430_1831813210_n16425697_1886579091626901_1181556021_n

Naredni favorit dolazi iz grupe prirodne kozmetike. To je MayaM balzam za usne, kupila sam ga na sajtu http://www.puritybox.rs.  MayaM je 100% prirodna i ručno rađena domaća kozmetika. Ovaj balzam sadrži kokosov, kakao i ši puter, bademovo i maslinovo ulje, aromu vanile i med. Pakovanje je vrlo praktično, a sam balzam zaista hidrira i hrani suve usne, naročito sada tokom ovih hladnih dana i nije lepljiv. Zaista vredan proizvod.

Favorit iz oblasti šminke je novi ruž iz Avon-a. Poručila sam po jednu iz tri grupe nijansi, a to su roza, crvena i braon. Napravljen je tako da ujedno daje bogatu boju, hidrira i neguje. Sadrži ulje jojobe, med i pčelinji vosak. Vrlo je zanimljiv, boje su zaista jake a sam ruž je kremast i postojan. 16441243_1886621801622630_79150461_n

Uskoro ću objaviti post u kome će se videti boje ovih, i još mnogih drugih ruževa, na usnama. Takođe biće i tekstova o prirodnoj kozmetici, ko je kod nas proizvodi i gde se može kupiti.

Što se tiče januarskih favorita, svi oni su veoma pristupačni a zaista su kvalitetni proizvodi i od srca ih preporučujem svima. 🙂

One comment

Leave a Reply

