gallery Top 10 najboljih filmova (samo za devojke) <3

Od onih sam što će umesto provoda, klubova i žurki da sede kod kuće i gledaju filmove i serije. Ne kažem da nikada ne izlazim, ali ovo je nešto što više volim. Kada se radi o filmovima, najviše volim filmove sa srećnim krajem, po mogućstvu ljubavne. Kada je kraj tužan, suze su neizbežne, mada, plačem i na neke baš srećne krajeve. Što se tiče filmova, ja sam baš prava, pravcijata devojka. Ovu listu filmova sam napravila u roku od par minuta, jer kada sam razmišljala o omiljenima, ovi filmovi su mi odmah bili u glavi tako da nije bilo potrebe da tragam za drugima.

Kada kažem da su ovo najbolji ljubavni filmovi, mora mi se verovati na reč, ne samo zato što ja tako kažem, već su stvarno kvalitetni, sa uzbudljivim radnjama, i dobrim glumcima. Krajevi su, pa, na neki način svi srećni. Sve njih bih mogla bezbroj puta da gledam, iznova i iznova, jer su svaki put zanimljivi isto kao i prvi. Ispisala sam imena nasumično, jer ne mogu ni jedan da stavim na prvo mesto, ili zadnje, svi su podjednako dobri.

  • 27 Dresses

27dressespic

  • Bridget Jones’s Diary (prvi, drugi i treći deo)

14266002852

  • Pride and Prejudice

x600

  • The Ugly Truth

the_ugly_truth03

  • Penelope

d7ead8033fe703d843f8b5142db57eaf

  • The Holiday

the_holiday_wallpaper_by_marty_mclfy

  • Before We Go

hqdefault

  • Love Actually

51-cu01fp4l-_sx940_

  • The Duff_N8A9026.NEF
  • Me Before Youtumblr_o4tq83ypqu1ulesryo1_1280

Vredni su gledanja, svideće se svakome ko bar malo voli ovaj žanr.

Eh da, i savršeni su za Dan zaljubljenih!!! <3<3<3

 

2 comments

Leave a Reply

