Moj prvi susret sa SEPHORA proizvodima!! Recenzija->Sephora It palette-neutrals.

Nemam često priliku da isprobavam proizvode iz Sephore, a nikada ih nisam ni kupovala jer se u Nišu zatvorila baš u ono vreme kada sam ja počinjala da koristim šminku i istražujem brendove. Kada se desi da odem u Beograd, kupovina je uvek nekako zadnja stavka na spisku, i nikada mi nije ni palo na pamet da odem u Sephoru. Bilo bi stvarno super kada bi Sephora imala internet prodavnicu u Srbiji, jer bi svakako nama koji smo dalje od Beograda kupovina bila olakšana.

I tako pre par dana na Milicina mama youtube kanalu bio je Sephora giveaway i ja sam pobednik. Paketić očekujem da stigne danas pa ću u odvojenom postu da napišem nešto o sadržaju i proizvodima.

U medjuvremenu sam dobila i Sephorinu “It palette (neutrals)” paletu senki za oči, pa ću prvo o njoj nešto napisati.

Pakovanje je sjajno, providna kutija na kojoj piše ime palete, a sama paleta je obložena srebrnom imitacijom kože. Izgleda toliko luksuzno, prefinjeno, glamurozno, elegantno, ma divna je. Da ne znate o čemu se radi pomislili bi da je neka slatka mala torbica ili novčanik.

Što se tiče unutrašnjosti, paleta sadrži veliko ogledalo i 12 senki po 0,94 g. Na prvom mestu je hajlajter za oči a na drugom mat baza. Od 3 do 10 su senke za oči, A i B bi trebalo da su ajlajneri ali mogu služiti i kao mat senke. Sadrži još i kreon tamno sive boje, i četkicu sa dva kraja . Jedan kraj četkice je namenjen iscrtavanju finih linija i za ajlajner a drugi za nanosenje senki. Većina boja su lepo pigmentovane što se vidi na sledećoj slici. Sa pigmentacijom zaostaje jedino senka pod brojem tri, primećuje se da se ona najslabije vidi na slici. Takodje, svi uzorci na slici su napravljeni iz jednog poteza, samo sam tu senku morala dva tri puta da nanesem da bi se videla makar malo.

Nijanse 2,3 A i B su mat a ostale su sjajne. Imam zamerku jedino na četkicu kojom senka ne može da se uredno nanese, bukvalno završite sa celim licem umazanim. Ja sam izabrala da je nanesem prstima jer je lakše i urednije. Kreon je odličan, možda i najbolji deo palete.

 

Shvatam zašto paleta nosi ime “Neutrals“, izbor boja je zaista lep i odgovara svakoj boji očiju. Zaista nešto što bi svakom odgovaralo.

Pre nego što sam ovo napisala, ceo dan se nisam odvajala od nje i isprobavala sam sve i svašta, stvarno je dobra i kvalitetna. Ima je u “Delicate Nude” i “Smokey” varijanti. Na Sephorinom sajtu je više nema, ali sećam se da joj je cena bila oko 30$ kada sam jednom naišla na nju. Mislim da je bila i ograničena serija u pitanju. Celokupan utisak je odličan, pakovanje predivno, kvalitet je srazmeran brendu i ceni ove palete. Nadam se da će se uskoro Sephora vratiti u Niš, a do tada ćemo se snalaziti! <3<3<3

6 comments

  1. Slažem se sa tobom po pitanju Sefora online prodaje, u Užicu ima samo Dm i lilly. U Beograd retko idem, a volela bih da nešto i od Sefore isprobam. Paleta je predivna, verujem da ćeš je lepo iskoristiti.

    Liked by 1 person

  2. I ja bih nešto sa Sephore 😦 Zaista je pakiranje predivno! I pigmentacija mi se čini okej po fotkama i sve. Šteta što nismo u mogućnosti kupiti mi koji nismo u Beogradu, al eto i tamo ćemo nekad zalutati! 😀

    Like

Leave a Reply

