Sadržaj paketića od Milicine mame!

Pre par dana na youtube kanalu Milicina Mama bio je Sephora giveaway i ja sam ga osvojila.  Milicina mama (zove se Jovana) je inače jako zanimljiva, snima super videe i zna dosta o kozmetici i šminki. U poslednje vreme se često uključuje live na instagramu, a mi koji je pratimo to jedva čekamo, jer su diskusije sa njom vrlo zanimljive. Bilo mi je baš drago što sam ja dobila poklon jer nikada nisam probala Sephorine proizvode. U paketiću sam znala da će biti Sephorina maskara i karmin, i SteamCream krema. Osim tih proizvoda dobila sam i Catrice sjaj za usne, Essence rumenilo, minđuše , Nivea uzorak i SLTakovo keksiće. Paket je stigao u roku od dva dana i ovako je izgledao kada sam ga dobila:

Proizvod kome sam se najviše radovala je SteamCream hidratantna krema iz Japana, koja se pravi od prirodnih sastojaka ekstrakovanih parom. Ima jak miris, mislim da se najviše oseća lavanda. Namenjena je koži tela i lica i mogu je koristiti svi tipovi kože. Moja koža je brzo upila kremu i mirisala je baš lepo posle mazanja. Pakovanje je metalno i dostupno je u puno drugih dezena. Košta oko 16$.

Što se tiče Sephorinih proizvoda, dobila sam Sephora Rouge Cream karmin u nijansi R50 i maskaru V for V.O.L.U.M.E. Karmin nisam htela da probam na usnama, previše je lep da počnem odmah da ga trošim, i još miriše na jagode. Kremast je, lepo pigmentovan, savršen je. Pakovanje je otmeno a jednostavno.

 

img_1516
Maskara takodje ima jednostavno pakovanje, četkica je punija što odgovsra mojim retkim trepavicama željnim volumena. Nema grudvica i ne slepljuje trepavice. Na slikama ispod se vidi kako trepavice izgledaju nakon jednog i dva sloja:

Ova dva proizvoda su stvarno kvalitetna, opet kažem, žao mi je što nemam Sephoru malo bliže. Cena maskare na Sephorinom sajtu je oko 10$ a cena karmina 12.5$.

Naredni proizvod je Catrice Infinite Shine sjaj za usne u nijansi Champagne Is In The Air. Ni Catrice kozmetiku nikada nisam probala tako da je i ovo nešto novo za mene. Sjaj je stvarno boje šampanjca, pun je sjajnog praha, prelepo svetluca, gust je ali se ne lepi. Mislim da košta oko 3$. Stvarno je divan.

Rumenilo od Essence-a me je najviše iznenadilo jer sam u prvom momentu mislila da je upitanju lak za nokte. Medjutim, ne, to nije lak za nokte već je to rumenilo. Nijansa je 01 Loose Your Heart On The Board. Rumenilo je u obliku nekakvog želea i piše da treba da se razmaže vrlo brzo nakon nanošenja i da daje prirodan i svež izgled licu. Cena mu je oko 3$.

Ako se ne razmaže odmah, ostavlja fleku što se vidi na slici. Namerno sam ostavila par sekundi duže da vidim šta će se desiti. Inače je potpuno ok proizvod. Ja sam inače bila pametna pa sam ga namazala na usne, sačekala 30 sekundi, obrisala i dobila roze usne koje izgledaju skroz prirodno kao da je to prava boja usana. Jedino sam imala mali osećaj peckanja ali je super izgledalo. Kada sam preko namazala Catrice sjaj, dobila sam super kombinaciju. img_1548Dobila sam još i Nivea uzorak i mindjuše napravljene od plavih pera koje ću verovatno pokloniti nekome jer retko kada nosim mindjuše, a i kada ih nosim to su one najsitnije.

Svi ovi proizvodi jako puno vrede i želim da se još jednom zahvalim Jovani na ovom poklonu i iznenađenju. Radujem se korišćenju svakog od njih. <3<3<3

One comment

Leave a Reply

