Divan Dan zaljubljenih!<3

Današnji dan je bio baš uzbudljiv i lep! Raspoloženje je samo raslo i raslo! Mi žene smo čudna bića, malo kozmetike, šminke, malo poklona i mi smo srećne. Dobro, treba nam i malo ljubavi! 🙂 untitledjlj

Danas mi je kurir dolazio tri puta. Prvi put doneo je nagradu koju sam osvojila u   giveaway-u na instagramu @holy.owl.nakit (da opet je neko mene izvukao). Nagrada su dve infinity narukvice, muška i ženska. Nisam očekivala ništa specijalno, znala sam samo da su crna i crvena, nije me interesovalo da pogledam na njihovom instagramu koje su, da bi se iznenadila. I stvarno sam se iznenadila. Pakovanje je preslatko, narukvice su stvarno lepe, kvalitetne i ručno rađenje tako da je celokupan utisak odličan. Na etiketi je napisana poruka:

“One of the best gifts in life is to love and be loved unconditionally.”

Drugi put, kurir je doneo PurityBox (u prethodnom postu je detaljnije opisan sadržaj). I to je nešto što sam najviše isčekivala od svega. Februarski sadržaj je zaista bogat, sve je onako u tonu Dana zaljubljenih. Jako sam se obradovala i stvarno mislim da tako nešto vredi kupiti. untitledTreći put, kurir je doneo poklon za mog mužića, i jedva sam čekala da mu poklonim, jer je kutija bila lepo upakovana i nisam htela da otvaram i gledam. Kada smo malo kasnije, popodne izašli do grada na kolače, dala sam mu poklon i bukvalno smo oboje bili iznenađeni.

Juče sam sasvim slučajno naletela na Legacy Leather profil, i videla da prave stvarno dobre stvari. Ima futrola za telefone i slušalice, torbe, rokovnici, novčanici, i tada sam se setila da mom suprugu treba novčanik. Rekoh ajde da pitam za cenu, nije baš jeftin ali kada uzmemo u obzir da je od prave kože, ručno urađen pa još pun pregradica i svega i svačega, isplati se. Nađem odgovarajuću boju i poručim ga za danas. Mislila sam da ga neće imati ali našli su i novčanik je stigao danas. Ovo je stvarno pravo iznenađenje bilo i jako mu se svidelo a meni još više.

Tako je ceo dan nekako tekao veselo, i kao što rekoh, nama ženama je malo potrebno da budemo srećne. Nisam danas planirala da pišem bilo šta o Danu zaljubljenih ali eto toliko sam raspoložena da sam ipak odlučila da iskucam koju reč. I još nešto, kažu da ne treba pokazivati ljubav samo danas, već svaki dan, ali pored mora obaveza na poslu i kod kuće, moramo da mislimo na desetine raznih stvari.. Zato ako mislite da ne posvećujete dovoljno pažnje svom partneru, na Dan zaljubljenih potrudite se da nadoknadite sve što ste poropustili “običnim” danima i volite duplo jače. Najveći dar je voleti i biti voljen bezuslovno! untitledj

Srećan svima Dan zaljubljenih još jednom! A mene moj muž nestrpljivo čeka da pogledamo neki “ženski” film! <3<3<3

Leave a Reply

