PurityBox februar—#unbox

Srećan Dan zaljubljenih svima!!

Danas je stigla februarska kutija PurityBox-a i ulepšala meni, a verujem i mnogima, ovaj dan! Sadržaj je fenomenalan kao i uvek i u duhu je Dana zaljubljenih! O PurityBox-u sam već pisala, pa ću sada odmah preći na sadržaj februarske kutije. untitled

  • Nikel proizvod (krema sa narandžom, mleko za telo ruža, kupka ruža…)
  • Nikel tester
  • Coco Cosmetics krema za telo sa mirisom narandže
  • Ukrasni jastučić za igle “Kod tetke”
  • 20% popusta na asortiman “Kod tetke”
  • Kolačići u obliku srca “Styled by Rea”
  • Mirisna sveća “Candle Company Belgrade”
  • 15% popusta na “Remake” porcelan i poklon šolja za kupovinu preko 8000din.

U mojoj kutiji je bila Nikel hidratantna krema sa ružom, koja je super. Prelepo miriše, na prvo mazanje mi se čini da je koža lepo upija, pakovanje je praktično, izgleda baš kvalitetno. Cena ove kreme 2230 dinara!! Da, tako je, skuplja je od cele ove kutije koja košta 1900 dinara. 20170214_150906

Coco Cosmetics krema za telo sa narandžom miriše predivno, dosta je čvrsta ali se jako lepo razmazuje, i miriše mi kao Jaffa keks. Odlična je, i sviđa mi se pakovanje. Videla sam na instagramu @coco.naturalcosmetics da imaju u ponudi i razne maske za lice pa uskoro planiram da isprobam neku od njih.

Sveća od Candle Company Belgrade mi se jako dopala, posebno jer sam očekivala neku običnu svećicu kakva je bila na slici koja je najavljivala februarsku kutiju. Međutim ovo je bilo pravo iznenađenje, sveća je velika, u staklenoj čašici, mislim da miriše na vanilu ali nisam sigurna.

U kutiji su se našla i tri srca, jedno je u obliku jastučeta za igle “Kod tetke“, a druga dva su kolačići. Mislim da ću ja jastuče iskoristiti kao neku dekoraciju, jer igle ne koristim toliko a i posedujem dve ili tri igle 🙂 , takođe na instagramu @kodtetke ima raznih sličnih stvarčica. U svakom slučaju jako je lepo, slatko i roze. A kolačići kao kolačići, jako su ukusni, na instagramu @styled_by_rea ima toliko lepih slatkiša i jako lepih pakovanja, stvarno su savršeni kao poklon za sve prilike.

Dobila sam još i uzorak Nikelovog mleka za čišćenje lica urityBox-u kada kažu uzorak misle na malo veći uzorak od oko 20ml, tako da je to jedno pravo malo pakovanje neke kreme, ulja , mleka itd. 20170214_151300Ovaj PurityBox je kao i svi prethodni jako dobar, i vredi više nego što je njegova cena. Dobijaju se jako vredni prirodni proiyvodi, i nije u pitanju samo kozmetika već uvek ima nekog lepog iznenađenja. Sve što sam napisala iskreno je a sada mi preostaje da isprobam proizvode i da čekam narednu kutiju. <3<3<3

2 comments

Leave a Reply

