New in #1 Visibabe, garderoba, kozmetika.

Kako je danas bio lep dan!!! Neradan dan, sunčano i toplo, pune ulice naroda, svi veseli nasmejani, proleće nam izgleda stiže. Moje raspoloženje danas bilo je srazmerno vremenu pa sam u toku šetnje gradom malo iskoristila sezonsko sniženje i obnovila garderobu i kozmetiku. Naravno nije mi promaklo ni slikanje visibaba. ☺️

Što se tiče garderobe, izgleda da je sada baš veliko sniženje. Danas sam od prodavnica garderobe posetila Legend, P.S. Fashion i Tiffany. U Legend-u je 50+20% sniženje na svu garderobu jer nova kolekcija nije stigla, u P.S.-u je 50% a u Tiffany-u je do 70%. I to uopšte nije malo, ima mantila sniženih sa 12000 na 3500 dinara, pantalona i farmerki od 1000 do 3000 dinara, a ovi brendovi su inače malo skuplji ali eto daju stvarno velike popuste. Ja sam kupila dve bluze u Tiffany-u, platila sam ih 1290 i 1350 dinara a bile su 2590 i 2690 dinara. Obe su crne, dugačkih rukava, imaju moderne i zanimljive printove i detalje. Ova prva ima kićankice a druga ima oko vrata zakačenu ogrlicu, predobre su!! Jedva čekam da ih obučem!!

A što se kozmetike tiče, bila sam Lilly-u i Alexandar Cosmetics-u. U Lilly-u sam kupila L’Oreal True Match tečni puder i Llums bronzer. Do sada sam koristila Infallible puder, mislim da je on više namenjen starijoj koži i nekako je počeo previše da se vidi na licu kao da su ga malo promenili, ili se moje lice promenilo. Postao mi je težak i činio mi je lice starijim nego što jeste. Pre par godina sam koristila True Match i sećam se da mi je odlično odgovarao, pa rekoh ajde da ga kupim sada i isprobam opet. Uzela sam nijansu malo svetliju od ove u kojoj mi je Infallible bio i čini mi se da je super. Odlično pokriva, obično pudere isprobam na koži ruke jer imam malo pegica i kada njih prekrije znam da je što se toga tiče odličan. Ovaj puder ima laganu strukturu, videću kako se ponaša na licu. Cena mu je 1550 dinara.

Sledeći proizvod iz Lilly-a je Llums Marbleized Bronzer, probala sam jedan već pa sam odlučila da uzmem još jedan u drugoj nijansi. Sviđa mi se što je kombinacija boja pa one mogu odvojeno ili mešano da se koriste. Boje su baš lepe i  nisu napadne. Cena mu je 519 dinara.

U Alexandru sam htela da kupim Nyx Cosmic Metals u nijansi Moscow ali nije je bilo pa sam uzela Electromagnetic. Toliko je dobra nijansa i boja je jaka, jedva čekam da ga isprobam. Košta 880 dinara i mislim da vredi toliko. U poslednje vreme svi jurimo za mat bojama i mislim da nam treba ovakva promena.

Dok sam čekala račun, naišla sa na ovu masku za lice. Nikad nisam probala ovakve maske, pa sam uzela ovu sa alojom, vitaminom E i kolagenom, koja bi trebalo da hirdira i čini kožu mlađom. Isprobaću je pa ću da javim utiske. Košta 185 dinara.

U Lilly-u sam kupila i dezodoranse, Dove, muški i ženski. 399 dinara je komad i mislim da se nikako ne isplate. U Nišu na pijaci su 200 dinara i potpuno su ok, dobar rok trajanja i puno puta sam ih tamo kupovala tako da su provereno dobri.. Međutim, trenutno nisam u Nišu pa sam uzela u Lilly drogeriji i za taj novac sam mogla da kupim četiri a ne dva.

Inače, Dove dezodoransi su najbolji!! Nemaju jake mirise koji vas uguše sve kada ih nanosite, nežni su i stvarno dosta dugo štite od znojenja i neprijatnog mirisa. Najviše volim ovaj Invisible Dry, jer sam za njega 100% sigurna da ne ostavlja belo na odeći. A ovaj Clean Comfort muški najbolje miriše.

To je sve što se tiče današnje kupovine, uglavnom sam kupila sve ono što mi je trebalo i mislim da sam uzela odlične proizvode. Bar se nadam 🙂

Uživajte u lepom vremenu!! <3<3<3

 

2 comments

Leave a comment