Četkice za šminkanje: saveti, Avon, I Heart Makeup…

Četkice za šminkanje postoje u toliko puno vrsta i modela da prosto ako krenete da istražujete više o njima možete se vrlo lako pogubiti. Za svaki deo lica i za svaki makeup proizvod postoji neki poseban oblik četkice, pa onda su tu prirodna i sintetička vlakna, pa onda brendovi četkica i tako dalje. Mislim da zaista nije neophodno posedovati toliko vrsta četkica osim ako se ne bavite šminkanjem profesionalno. Dovoljno je da imate četiri, pet njih i da ih koristite ekonomično.

Takođe mislim da je brend četkica potpuno nebitan, dovoljno je naći četkice koje imaju kvalitetna vlakna koja ne opadaju i da vam njihov oblik odgovara. Ili jednostavno ako imate omiljeni brend onda kupite njihove četkice.

U svojoj kolekciji četkica ja posedujem osam njih, i danas sam dobila još tri koje ću tek da isprobam. Od ovih osam, redovno koristim njih četiri. img_1668

Sve četkice koje imam su iz Avon-a. Među ovih osam sam svrstala i četkicu za nanošenje maske za lice jer mi je ona jako bitna.

Prva četkica je iz nove kolekcije, i ja je koristim za nanošenje pudera u kamenu i bronzera, a vrlo često i rumenila. Dakle jedna četkica, a koristim je na tri načina. Ove ostale su iz stare kolekcije Avon-a, koja se meni nekako više dopada od ove nove. Naredna četkica na slici je za tečni puder i stara je dve godine ali nije mrdnula od prvobitnog oblika i jako sam zadovoljna njom. Treću i četvrtu četkicu jako slabo koristim, namenjene su za rumenilo i konturisanje. Od četkica koje su namenjene za lice imam i četkicu za korektor koja je takva da može da se koristi i za nanošenje ruža, ni ovu četkicu ne koristim često. img_1670

Ove dve četkice na slici su namenjene obrvama i očima. Za obrve uglavnom koristim olovku pa mi ova četkica služi samo za nanošenje voska kada su mi obrve neposlušne. A drugu četkicu namenjenu senkama, koristim jako često, gotovo svakodnevno.

Dakle od svih ovih četkica potrebna mi je:

  • jedna za tečni puder
  • jedna za bronzer, rumenilo i kameni puder,
  • jedna za senku i
  • jedna za masku za lice.

To je sve. Uopšte nisam morala da trošim novac i kupujem ove druge jer se ja šminkam potpuno obično i nemam potrebe za gomilom četkica. Takođe verujem da mnoge devojke imaju gomilu četkica koje ne koriste. Umesto njih, bolje je kupiti nešto korisno. 🙂

Danas su mi stigle i tri I Heart Makeup četkice, Unicorn Unite, koje su toliko slatke da ću verovatno samo da ih gledam neko vreme. Male su i preslatke, a čini mi se i da su vlakna dobra, videću već kako će se pokazati. Nisam morala ni njih da kupujem ali su toliko bile slatke i jeftine da nisam mogla da im odolim. img_1820-1Jako je bitno i četkice čistiti redovno. U početku sam mislila da to nije potrebno jer se nanosi jedan isti proizvod, i niko drugi osim mene je ne koristi. Međutim, nakon tri, četiri nanošenja se već primećivalo da je četkica prljava i to se osećalo na licu. Tako da sada perem četkice nakon dva, tri puta korišćenja, i sve je u redu.

Ovo je moje lično mišljenje, verujem da je nekome ko posvećuje puno vremena šminkanju potrebno mnogo više četkica i da obraća pažnju na svaki detalj u vezi njih. Ja iskreno nemam toliko vremena kada se šminkam, pa gledam da sa jednom četkicom završim što više stvari.

Koju vrstu i brend četkica vi najviše koristite? <3<3<3

 

 

Leave a Reply

