Tam Beauty Haul!

Do kupovine na Tam Beauty sajtu došlo je kada sam pre par nedelja na instagramu videla da se prodaju Makeup Revolution, I Heart Makeup, Freedom Makeup proizvodi i zainteresovala me je Chocolate Vice paleta senki. Pitala sam za cenu i dobila odgovor da je 1800 dinara na sniženju. Ok. Znam da Makeup Revolution nije skup brend i da je ta cena možda malo preterana.

Malo sam pretraživala internet i videla da se na Tam Beauty sajtu prodaju svi ovi brendovi i zaprepastila se koliko su niske cene. Chocolate Vice paleta je tu koštala 8 funti, što je oko 1160 dinara. Pored nje naišla sam na milion drugih stvari koje su toliko jeftine da je bilo šteta ne kupiti ih, ali sam morala da poštujem ograničenje naše carine koje iznosi 50 evra.

Par dana sam provela gledajući čega sve ima, bila je rasprodaja sa do 80% popusta. Stvarno su proizvodi bili smešno jeftini i nekako sam se odlučila za par njih (9).

Proizvodi koje sam naručila su:

  • Karmin i sjaj za usne u jednom, Makeup Revolution Lip Power 1.25$
  • Paleta senki Makeup Revolution Acid Brights 1.25$
  • Puder u kamenu Makeup Revolution Pressed Powder Translucent 2.5$
  • Četkice I Heart Makeup Unicorn Unite 3$
  • Paleta I Heart Makeup Chocolate Vice 10$
  • Paleta Freedom Makeup House of Glamdolls 5$
  • Set od pet karmina Freedom Makeup 6.25$
  • Set za strobing Handbag Hack Strobe 3.75$
  • Paleta Makeup Revolution 144 Ultimate Eyeshadow Collection 2017 12.5$

To je sve ispalo oko 45.5$ i poštarina6.25$, kada se prebaci u evre uklopila sam se nekako i naručila.

Plašila sam se da se nešto ne ošteti tokom transporta, da mi ne naplate carinu mnogo i mislila sam da ću dugo čekati da porudžbina stigne. Međutim, svi proizvodi su čitavi, carina mi nije naplaćena samo pdv, i sve je stiglo u roku od 10 dana!! Stvarno je super ispalo!

Pored toga, na poklon sam dobila i I Heart Makeup UR THE BEST THING paletu na poklon (5$ je cena)  i neke bombonice. Možda je to zato što je bio Dan zaljubljenih, stvarno ne znam, nije bilo nikakvih reklama na sajtu o takvim poklonima. Ovi proizvodi su dosta jeftini, imitiraju poznate brendove kao što su Urban Decay, Too faced itd., kvalitet je sasvim pristojan, za te pare odličan. Tako da ako nemate para da plaćate razne palete po 5-6000 dinara i plaćate bukvalno pakovanje i reklamu a ne sam proizvod, onda lepo odite na Tam Beauty i pokupujte šta vam je volja.

Evo slika svih proizvoda koje sam kupila:

O svim proizvodima napisaću posebno recenzije ili samo predstavljanje. Sve ukupno me je koštalo oko 7000 dinara a kod naših preprodavaca bi ispalo tri puta više. Tako da se internet kupovina ponekad stvarno isplati. Sve ovo meni na prvi pogled deluje super i stvarno sam prezadovoljna uslugom. Videćemo kako će se sva ova šminka pokazati kada budem počela da koristim.

Ako nekog neki proizvod posebno interesuje, napišite u komentaru pa ću prvo o tome pisati. 🙂 <3<3<3

 

16 comments

Leave a Reply

