L’Occitane i pretplata na Story Lepa&Srećna

Svakog meseca od časopisa kupujem Story Lepa i srećna, Lepotu i zdravlje i Elle. Ponekad kupim i nešto drugo, ako vidim da ima nečega zanimljivog. U njima uvek ima strana na kojoj kojoj piše koliko košta pretplata, kako se pretplatiti, i šta se time dobija.

Koliko sam primetila ona košta tačno onoliko koliko bi koštalo da kupujete svakog meseca časopis, osim što vam ga donose na kućnu adresu. Međutim, uz to se dobijaju jako vredni pokloni. Još pre par meseci sam htela da uplatim novac za časopis Lepa i srećna, ali sam propustila jedan poklon koji mi se jako svideo, a to je bio L’Occitane set ruža čini mi se. Posle toga bilo je lepih poklona ali ipak sam čekala da opet bude L’Occitane i evo u januarskom broju sam dočekala. Poklon je losion za telo sa verbenom (250ml) i sapun sa verbenom.

Sve ukupno koštalo me je 1068dinara, toliko košta 12 brojeva ovog časopisa. Cena losiona na sajtu L’occitane je 2870 dinara a sapuna 750 dinara. Sve ovo zajedno košta 4688 dinara a ja sam platila 1068. Stvarno se isplati a mirni ste narednih godinu dana što se tiče kupovine časopisa.

Pretplata na Elle je malo skuplja, oko 3000 dinara ali je i Elle skuplji časopis. Poklon u januaru je bio isto L’Occitane set, gel za tuširanje i krema za ruke sa trešnjinim cvetom, što se meni baš i nije svidelo, pa sam se odlučila za Lepu i srećnu. U februaru su pokloni torbice iz Glam Up-a. Takođe vredan poklon.

Sve ovo stiglo je lepo upakovano tako da nema brige da se nešto ošteti ili pocepa. A što se tiče poklona, za L’Occitane svi znamo da je jako dobar i kvalitetan brend. Proizvodi su poslati upakovani jako lepo, ali i pored pakovanja miris sapuna i losiona se jako oseća.

img_1872

Toliko je slatko da mi je žao da otvaram i bilo šta diram, tako da će korišćenje ovih proizvoda malo da sačeka. I onako imam previše kozmetike koja još nije stigla na red 🙂 .

Jako sam srećna što su kao poklon opet dali L’Occitane i što sam ovaj put stigla na vreme da se pretplatim. Jedva čekam da koristim ove proizvode, jako lepo mirišu, stvarno je neverovatno da se toliko oseća miris i pored pakovanja. Čim budem isprobala, napisaću nešto više o njima.

Koji su vaši omiljeni časopisi i da li ste pretplaćeni na neki? <3<3<3

Leave a Reply

