Kozmetika za bebe: Nivea, Sophie la Girafe, Johnson’s, Kosili, Chicco..

Odlučila sam se da napišem i jedan tekst vezan za bebi kozmetiku, i podelim svoje mišljenje u vezi sa njom. Otkako sam se porodila, isprobala sam puno kremica, kupki, šampona.. i trenutno koristim ono što se najbolje pokazalo. Neke stvari sam sama kupovala a neke smo dobijali na poklon, i za ovih pet meseci tačno znam šta mojoj bebi odgovara.

Krenuću od kupki i šampona.

Koristili smo Kosili, Johnson’s, Sophie la Girafe i Chicco i jedino od njih mi se nije svideo Kosili. Ima veoma jak miris i nekako sam imala utisak da je to previše i da za bebu treba imati nešto nežnije tako da Kosili više nisam kupovala.

Johnson’s smo potrošili ceo, jako lepo i nežno miriše, i nekako mi se on najviše isplati. Cena je oko 500dinara za veliku bocu a kvalitet je odličan. Sophie la Girafe Hair&Body wash trenutno koristimo, njega smo dobili u setu sa drvenom četkom od prirodne dlake i kada sipam proizvod kao da je u pitanju med a ne kupka, toliko nežno skoro neprimetno miriše, da mislim da je to prava stvar za bebu. Jedino je ovaj brend malo skuplji, pa ova kupka u setu sa četkom košta 3890 dinara a samo ona 1680din. Cena opravdava kvalitet ali mislim da je malo velika za nešto što se troši na nedeljnom nivou. 

Moj favorit što se tiče kupanja je Chicco šampon, i on je takođe nežan ali miriše najlepše od svih navedenih, pravi bebeći miris. Ova bočica ima 200ml i košta 360 dinara što nije mnogo, jer je proizvod zaista vrhunskog kvaliteta. Na slici pored šampona je losion, koji mi ne koristimo veoma često ali takođe jako lepo miriše.

Što se tiče bebi pudera i ulja, imam i jedno i drugo ali nekako nisam videla potrebu da ih koristim za bebu. Pudere (Nivea i Kosili) nisam koristila jer je zima pa nije imao ojede, uvek ga presvlačim na vreme i nije bilo potrebe da ih koristim. Od bebi ulja imam Kosili i Johnson’s ali takođe ni njih nisam koristila, više se ja mackam njima nego što koristim za njega. Oba prelepo mirišu, ali ja ne vidim svrhu zašto bi beba to koristila.

img_1926

Najbolje vlažne maramice koje sam probala su definitivno Nivea Soft & Cream. Ni jednom nisu iritirale bebinu kožu, koristim ih i za guzu, i lice ponekad i stvarno su najbolje. Kupujem pakovanje od 4 komada koje košta 690 dinara a pojedinačno su 230. Najgore iskustvo sam imala sa Pampers maramicama koje su jako grube, čak i one sensitive su jake za bebinu kožu, što mi je bilo jako čudno jer su sa druge strane njihove pelene odlične. Veoma slične ovim Nivea maramica su maramice iz Lilly-a Mamma&Baby ljubičaste. One su oko 160 dinara i veoma su dobre a opet im je cena malo pristupačnija. img_1924

U pelenskoj regiji se najbolje pokazala Pavlovićeva mast, ona originalna. Probali smo Pavlogal i Pavloderm ali se nakon par dana korišćenja guza zacrveni, što se ne dešava sa Originalno Pavlovićevom mašću. Za lice koristimo Sebamed zaštitnu kremu i ona je super, nismo je menjali, pakovanje je 50ml, to je i više nego dovoljno za nekoliko meseci a košta oko 650 dinara. Još jedna krema koju koristimo po potrebi je Sudocrem, 125ml je 780dinara i ona je super kada se pojavi neko crvenilo ili bubuljica, posle mazanja jako brzo nestane. Pakovanje je veliko i traje dugo. img_1933

Od svih proizvoda, najviše trošimo Pavlovićevu mast, šampone i vlažne maramice. Sve ostalo je tu po potrebi. Ja nisam od onih majki koje bebu mackaju svim i svačim, jer stvarno mislim da nema potrebe za tim. Bitno je da je beba čista, da na pregibima i u pelenama nema crvenila i da je srećna i nasmejana. Tada je sigurno sve u redu, i nema potrebe za preterivanjem.

Ipak je najvažnije bebi pružiti puno ljubavi i pažnje, ona će biti srećna i uzvratiće vam. <3<3<3

 

4 comments

Leave a Reply

