FREEDOM Makeup Pro Lipstick Kit-Noir Mattes Collection – recenzija

Skoro sam naručivala šminku sa sajta Tam Beauty, o tom iskustvu može se više pročitati ovde . Naručila sam puno toga i želela sam prvo da objavim recenziju Pro Lipstick Kit-Noir Mattes Collection seta ruževa, zato što su me jako interesovale nijanse.

Ovaj set kao i skoro sva šminka koja se prodaje na Tam Beauty sajtu se pod njihovom licencom proizvodi u Kini. Oni uglavnom prave proizvode koji liče na poznatije brendove sem što su pakovanja nisu skupa, i takođe ne plaćamo reklamu ovih proizvoda kroz neku visoku cenu.

Ovo pakovanje sadrži pet ruževa, u pitanju su mat boje i nijanse su:  Noir Twilight, Noir Watching,Noir Noir, Noir Midnight, Noir Darkness . Ovo pakovanje košta 6.25 evra, dakle 1,25evra po komadu.img_2026-1

Što se tiče pakovanja, dolaze u lepoj kutiji svi su upakovani posebno, i svaki ima 3.2g. Kutijica za ruž je na oko lepa, ali kad ga koristite jako je lošeg kvaliteta, ne ide glatko izvlačenje ruža i baš se oseća da je loša plastika.img_1802

Ima dosta nijansi da se izabere na sajtu ali meni su se ove najviše svidele. Očekuje se da su nijanse mat, ali meni ovo ne liči baš puno na mat. Neke nijanse se bolje razmazuju, neke lošije.

Mat karmini koje sam do sada probala, posle nekoliko minuta na usnama, ne ostavljaju velik trag kada prislonim usne na nadlanicu, a ovi se skinu posle dva tri puta skroz. Testirala sam istrajnost, jela sam sendvič, pila vodu i sok, i posle svega sat vremena nošenja, od karmina je ostalo samo bledilo na usnama. Koga ne mrzi da popravlja karmin na svakih pola sata, sat, onda je ovo stvar za njega.

Najtamnije nijanse Noir Noir i Noir Darkness su jako loše, ne ostavljaju jednaku boju na svim delovima usana i pigmentacija je loša. Zbog ovih boja sam najviše i kupila ovaj set ali eto baš sam se razočarala, sa ovako lošim bojama ne bih nikada izašla na ulicu.

Naredne dve nijanse su ok, ne sviđaju mi se mnogo ali su bolje od ovih najtamnijih. Zovu se Noir Midnight i Noir Twilight. Malo lepše stoje na usnama, možda zato što se nijanse bolje slažu sa bojom usana. Ni ove nijanse nisu baš mat. Sve one više liče na obične karmine koje nemaju sjaja ili sedefa, ali nisu mat.

Poslednja nijansa, Noir Watching, je najbolja od svih ovih. Boja mi se najviše dopada i nekako najbolje stoji. Njega sam testirala i potrajao je nekih sat vremena. Na kraju je ostao samo obris ove boje. photo-21Planirala sam da ako se ovi karmini pokažu dobro, naručim i još jedan set sa bojama kao što su žuta, bela, siva itd. ali ipak neću jer se ovi nisu pokazali najbolje. Kod nas ove karmine prodaju za 400,500dinara po komadu i to se definitivno ne isplati. Za taj novac može se kupiti dosta kvalitetniji karmin u drogerijama.

Sve u svemu, nisu toliko loši i jeftini su, to je sve što mogu da kažem. Mislim da je bolje da sam dodala novac i kupila nešto kvalitetnije.

<3<3<3

2 comments

Leave a Reply

