Coco Natural DETOX maska za lice

U PurityBox-u sam probala Coco Natural puter od narandže i jako mi se dopao, prelepo miriše i veoma prija mojoj koži. Odavno sam još videla da u ponudi imaju i maske za lice Relax, Detox, Refresh i Choko. Razmišljala sam neko vreme koje maske da naručim, nisam nikako mogla za jednu da se odlučim i naručila sam Relax i Detox. Cena jedne je 490 dinara a pakovanje ima 90g što kažu da je dovoljno za devet nanošenja.

Prvo sam isprobala Detox masku koja sadrži bentonit glinu, zeolit i aktivni ugalj. Betonit glina služi da privuče toksine i bakterije iz pora, privlači teške matele i hemikalije, sadrži dosta kalcijuma i magnezijuma koji pomažu regeneraciju kože. Zeolt čisti i sprečava nastanak bubuljica i mitisera, održava kožu zdravom i njeno pravilno funkcionisanje. Zeolit ima slično dejstvo kao i Betonit. O aktivnom uglju ne bih ništa pisala jer je u poslednje vreme toliko aktuelan da mislim da svi znamo čemu je namenjen i koje su njegove prednosti.

Uputstvo za upotrebu: Pomešati kašičicu praha sa dve kašičice tečnosti i naneti na lice, vrat i dekolte. Isprati posle 5-10 minuta. Kada sam pomešala sastojke ispalo je malo previše, imalo je dovoljno i za cela ramena ali sam ja namazala samo lice i vrat i to u baš debelom sloju. Ostalo je još malo i to sam namazala mom mužu na lice.

Može da se pomeša sa nekim biljnim uljem, ružinom vodicom ili vodom. Ja sam prvo pomešala sa kokosovim uljem ali se uopšte nije lepo sjedinilo, nisam mogla da razmažem i bukvalno je cela smesa ostala stegnuta na četkici. Mislim da je kokosovo ulje loš izbor jer se brzo stegne. Onda sam jednostavno pomešala samo sa vodom i to se super sjedinilo.

Namazala sam masku preko celog lica i malo sam pogrešila što sam u toliko debelom sloju namazala, ni posle dvadeset minuta se nije potpuno stegnula. Sledeći put ću koristiti manje praha jer stvarno nema potrebe i jednostavno je previše jedna kašičica ako se stavlja samo na lice i vrat.

Dakle, čekala sam 20 minuta i maska se skoro potpuno stegla. Vrlo se lako ispira i nema pravljenja haosa po kupatilu. Na licu a posebno na donjem delu vrata mi se pojavilo crvenilo odmah po skidanju maske, što je ok. Na pakovanju piše da je to normalno zbog cirkulacije.img_2185

Nakon skidanja maske sam toliko imala neki prijatan osećaj na licu, kao neko hlađenje i to se baš osećalo. Baš mi je prijalo, opuštajući osećaj kao da je ovo Relax a ne Detox maska :). Crvenilo je do ujutru nestalo a lice je postalo jako glatko. Ta glatkoća se primetila u predelu nosa, gde se osećaj mitesera pod prstom smanjio. To je baš super, odmah nakon prvog korišćenja se osetila razlika.

Odnos cene i kvaliteta je super. Ovo pakovanje sigurno može izdržati bar deset nanošenja a dejstvo maske je odlično. Sa svih strana je dobar proizvod.img_2265

Celokupan utisak je odličan. Nastaviću masku da koristim redovno. Coco Natural Cosmetics je prirodna kozmetika, ručno napravljena i do sada je sve što sam probala bilo odlično tako da ću sigurno isprobati još nešto iz njihovog asortimana. Ja sam veliki ljubitelj prirodne kozmetike.  <3<3<3

2 comments

Leave a Reply

