I Heart Makeup-Chocolate Vice paleta

Na ovu paletu sam naišla kada sam gledala šta se sve od šminke prodaje na instagramu i jako mi se svidela zbog izbora boja u njoj. Kasnije sam saznala da je ova paleta replika Too Faced Sweet Peach palete i zaista ima iste boje i sličan raspored. Dobila sam odgovor da je cena ove palete 1700-2000 dinara kod raznih prodavaca. Htela sam da kupim još neke stvari i shvatila sam da će puno jeftinije biti ako naručim direktno sa Tam Beauty sajta. Šta sam sve poručila i koliko me je koštalo pogledajte ovde. Paletu sam platila 1160 dinara i baš sam se radovala kada je stigla.

Paleta se pravi u Kini po licenci Tam Beauty kompanije. Pakovanje je plastično u obliku čokolade koja se topi i jako je zanimljivo. Kada se otvori sa jedne strane su senke a sa druge je veliko ogledalo što je stvarno dobra stvar. Paleta sadrži 16 nijansi, 8 sjajnih i 8 mat. Bilo me je strah da ova paleta neće biti bacanje para ali nije bila, jer se pokazala jako dobro.img_2195

Sam odabir boja je odličan, upravo zbog ovih rozikastih boja sam je i kupila.

photo-33

Prva i zadnja senka mogu služiti kao hajlajter i posvetljivač, odnosno korektor koji će da ispravi greške. Ostale su uglavnom nijanse braon boje i narandžasto roze (breskva)  boje, a tu je i jedna sjajna tamno plava boja. Meni ovaj izbor boja savršeno odgovara i stvarno je odličan za većinu prilika i za svaki dan.

Na narednim slikama se vide uzorci ovih senki na ruci. Morala sam da stavim podlogu pre nanošenja jer bez nje jednostavno nisu htele da ostanu na ruci. Ne znam iz kog razloga, zalepile su se za prst i veoma slabo ostajale na ruci. Boje su poređane po redosledu iz palete.

photo-32

Sve nijanse su vrlo pristojno pigmentovane. Lepo se nanose kada imaju bazu. Stekla sam utisak da su ove sjajne nijanse u stvari kremaste a ne u prahu. Testirala sam ponašanje senki tokom celog dana i one nisu mrdnule, nije bilo pomeranja senke u pregibima kapaka niti gomilanje. Dakle ostala je tako kako je nanesena od ujutru do uveče. Jako se lepo stapaju i blendaju boje. Na narednim slikama se vidi kako sam našminkala oči za dnevnu varijantu.

Jedina zamerka na ovu paletu je četkica koja se već posle prvog korišćenja raspada. Ne znam zašto ali meni se ove četkice sa sunđerastim aplikatorom obavezno polome ili sunđerčić ispadne. Inače mi odgovara ovakva četkica, lepo nanosi boje nema prosipanja proizvoda i trošenja senki, samo moram da nađem neku baš kvalitetnu.

Ja sam prezadovoljna ovom paletom, nikako nije bacanje novca! Sada i nemam toliku želju da kupim neku od Too Faced paleta jer postoji super zamena i brže će ona stići iz Londona nego što ću ja do Sephore. Ukoliko ne želite ili nemate para da dajete za Too Faced palete, onda je ovo i više nego pristojna zamena.

Posle debakla sa Freedom ruževima, bojala sam se da će ova paleta biti razočarenje ali je ipak veoma dobra i jedva čekam da probam ostale koje sam kupila. Jako je dobar odnos cene i kvaliteta. Ako kupujete paletu kod nas i želite samo nju onda se isplati jer je sa poštarinom iz Engleske cena slična, a ako ste rešili da baš iskupujete sve i svašta od Revolution-a onda idite na sajt http://www.tambeauty.com i kupite šta želite. Sniženje do 80% još uvek traje. <3<3<3

 

 

One comment

  1. […] Na prvom mestu, naravno Chocolate Vice paleta. Nemojte se dvoumiti oko ove palete nikada. Ako vam treba za svakodnevno korišćenje i za neke blaže varijante šminkanja, odlična je. Kada sam je kupila očekivala sam da ću se razočarati u kvalitet proizvoda ali eto njega u favoritima. Pogledajte više o njoj ovde.  […]

    Like

Leave a Reply

