Makeup Revolution – Lip Power

Pre par dana objavila sam recenziju Freedom Makeup ruževa koji me nisu oduševili, nisu mi se svideli. Za razliku od njih, ovaj ruž mi se dopao. Zapravo, ovo je 2 u 1 ruž i sjaj za usne. Proizvodi ga Makeup Revolution, zove se Lip Power a nijansa je Anticipate It. Naručila sam ga na Tam Beauty sajtu, više o tome pogledajte ovde. Cena na sniženju je 1.25 evra i na sajtu izgleda ovako:

Pakovanje je lepo i praktično, sa jedne strane je ruž a sa druge strane je sjaj. Ova nijansa se meni najviše dopala, a na sajtu ima još nekoliko njih tako da ako opet budem poručivala, sigurno ću kupiti još neku.

Nijansa je neka boja između crvene, bordo i roze, jako je neobična i ponaša se drugačije kada su svetla različita. Ruž je kremast i nije sjajan, ide ka mat teksturi, lepo je pigmentovan i lako se nanosi. Sjaj je roze boje, nije lepljiv, i kada se namaže preko karmina dobija se jako lepa kombinacija. Meni je u transportu malo bio oštećen, ruž je ispadao iz pakovanja, ali vratila sam ga unutra i trenutno nema problema.

Na prvoj slici je ruž pod žutim svetlom, na drugim je pod belim a na trećoj su ruž i sjaj namazani zajedno. Što se tiče trajanja boje na usnama, sasvim je ok, i traje par sati ako se pripazi. 🙂photo-38Stvarno se vidi razlika između Freedom ruževa i ovog, tekstura je mnogo bolja, kao i pigmentacija. Ovaj nije toliko suv kao što su Freedom. Nisu oni toliko loši ali obzirom da je ista cena, ovaj Lip Power je mnogo bolji i plus se dobija i sjaj uz karmin.

Opet ću da napomenem da se svi ovi proizvodi prave u Kini pod licencom Tam Beauty kompanije, i tu bude malo predrasuda da li je to dobro i kvalitetno. Ali realno, danas i najbolji brendovi zbog jeftine radne snage svoje fabrike šalju na daleki istok, tako da nema potrebe da se oko toga brine. Proizvodnja se vrši po licenci britanske firme.

Ruž je odličan. Ukoliko rešite da kupite nešto kod njih, toplo preporučujem ovaj karmin. <3<3<3

2 comments

Leave a Reply

