L’Oreal True Match vs Infallible

Odlučila sam se da napravim jedno ovakvo upoređivanje zato što mislim da su oba ova pudera jako dobra ali želim da navedem njihove dobre i loše strane i da odlučim koji ću da nastavim da koristim. Infallible koristim godinama, nijansu Golden Sand a True Match sam koristila kratko pre njega i sada opet. Htela sam da kupim True Match za jednu nijansu svetliji od Golden Sand nijanse, i prodavačica u Lilly-u mi je rekla da je to 3w, ali meni deluje da je malo tamniji ili isti. Svakako nije svetliji i žao mi je što prodavačice lepo ne kažu da ne znaju nego kažu pogrešno.

Uglavnom, cena Infallible pudera je oko 1700 dinara a cena True Match pudera je 1550 dinara. Bočica je potpuno ista, imaju iste pumpice koje bi mogle da se unaprede jer su malo nestabilne i prave nered vrlo često. Obe bočice imaju po 30ml i rok trajanja od otvaranja je 12 meseci (meni otprilike toliko i traje jedna bočica).

Infallible

Na bočici Infallible pudera piše da:

  • traje 24h
  • prekriva nesavršenosti
  • nema prenošenja (na odeću, itd)
  • nema neželjenog sjaja
  • ne isušuje kožu
  • nema efekta maske

Da li taje 24h ne znam, jer ga nikad nisam imala na licu više od 12h, i mislim da ni to vreme ne izdržava. Meni se do kraja dana nikada nije potpuno zadržao na licu. Mogu da kažem da sigurno traje 8h, više od toga samo ako pazite i ne pipate lice previše. Pokrivenost mu je srednja kada se nanosi prstima, a četkicom je baš dobra, ja sam zadovoljna time i zato ga i toliko dugo koristim.

Kožu ne isušuje, ali ako imate suvu kožu, to će se primetiti. Neželjenog sjaja uglavnom nema, bar sam ja to vrlo slabo primećivala. Što se tiče prenošenja na okolinu, nije baš da toga nema. Kad god razgovaram telefonom ostane mi fleka preko njega, nekada ostane i na odeći ali samo ako se pretera sa mazanjem. Kada se stavi dovoljna količina pudera, nema prenošenja na odeću.

Efekta maske nije bilo nikada do skoro. Ne znam u čemu je stvar, da li se moje lice promenilo ili je nešto drugo u pitanju. Meni je postao težak za lice i kada ga nanesem osećam ga na licu i taj osećaj mi se nije dopadao. Bočica mi je bila pri kraju i rešila sam da kupim True Match jer sam nekada dok je još bio onaj stari, bila zadovoljna njime.

Moje lično mišljenje je da je ovaj puder bolji za malo stariju kožu, moja majka (44) ga koristi i kaže da je njoj odličan. Inače, puder dobro prekriva nesavršenosti, ima finu tečnu strukturu koja se lepo nanosi prstima i četkicom, ima prijatan miris. Zaista dobar puder i vredi toliko novca.

Na narednim slikama vidi se kako izgleda kada se nanese na ruci. Vidi se da osvežava i da je lepo prekrio moje pegice na ruci.

True Match

Na bočici True Match pudera piše:

  • odlično se prilagođava boji i teksturi kože
  •  dobro se blenda
  • 24h hidratacije
  • dobra pokrivenost
  • pigmenti čine ten savršenim

Ono što mi se kod ovog pudera najviše dopada je što sadrži neki neprimetan sjaj u sebi, koji tako lepo osveži lice i ten. Hidratantan jeste, ništa posebno ali je koža meka i na dodir nežna kada je puder na licu. Pokrivenost je slična kao kod Infallible pudera.

Iz različitih uglova puder ima drugačiju boju, ne znam zbog čega se to dešava. Možda zbog ovih sjajnih čestica, pa one drugačije odbijaju svetlo kada se gleda iz drugačijih uglova.

Kada sam ga nanosila prstima nisam mogla jednako da ga nanesem svuda, i ostala sam potpuno šarena, dok se četkicom super nanosi bez ikakvih problema. Traje kao i Infallible, sigurno 8 sati a za više zavisi kako se ponašate prema svom licu. Meni nikada duže od 8 sati nije ni bio potreban, jer čim od nekud dođem kući ja zaboravim da imam puder i uopšte ne pazim i verovatno pola proizvoda skinem sa lica.

Ovaj puder je sličan Infallibe puderu, ali ima dosta laganiju strukturu, vrlo malo je ređi od njega, i meni za sada nije bilo težak na licu. Nastaviću da ga koristim dok ne istrošim bočicu, a ako se odlučim da ga kupim opet, moraću da se dobro raspitam o nijansama i da kupim odgovarajuću. Ova 3W mi odgovara ali bih ipak kupila svetliji za nijansu.

Kako se ponašao na ruci vidi se na sledećim slikama. Na prvoj je ruka bez pudera a na druge dve je puder slikan na istom mestu i osvetljenju ali iz različitih uglova.

Zaključak

Oba pudera su jako dobra i vrede toliko koliko koštaju. Ja do sada nisam ni probala druge pudere pored njih jer su zaista dobri za svakodnevno korišćenje i meni jedna bočica traje dosta dugo jer ne koristim puder baš svaki dan. photo-16Ipak bih preporučila True Match samo iz razloga što daje licu svežinu i sjaj i veoma je lagan. Svakako ni Infallible nije za bacanje samo se meni ove stvari kod True Match pudera više dopadaju, a Infallible je puder koji kako i samo ime kaže vas nikada neće izneveriti.

I zaista, odnos cene i kvaliteta je srazmeran, tako da će novac biti bačen samo ukoliko promašite nijansu, inače se lepo prilagođavaju koži.

Nadam se da će ovo upoređivanje nekome pomoći. <3<3<3

 

5 comments

  1. True Match je moj izbor jako dugo, stvarno odlican.
    Svidja mi se recenzija, korisno i odlicno predstavljeno.
    (Samo probaj da promenis font bloga jer ti slova sa kukicom pise razlicito.)

    Like

Leave a Reply

