Metal Lips – Galerija

Danas sam imala malo vremena pa sam se poigrala bojama i usnama. Inspiraciju sam našla u NYX Lip Cosmic Metal tečnom ružu za usne koji na usnama izgleda ovako:

Razmišljala sam kako da od običnih šimerastih senki za oči napravim nešto slično. U tome mi je pomogla Revolution Ultimate 144 Eyeshadow paleta za koju mogu da kažem da je odlična što se tiče nanošenja na usnama, a na očima je još nisam ni isprobala 🙂 . Ima zaista jako lepih boja, i iznenadila me je pigmentacija. Nisu baš sve nijanse dobro pigmentovanje ali ispostavilo se da većina jesu. Da bih napravila nešto slično Nyx ružu koristila sam plave nijanse i nije loše ispalo.

 

Nakon plave koristila sam i zlatnu, crvenu, crnu, rozu… itd. Baš mi se svidelo ovo mackanje! Ovako izgledaju usne sa ostalim bojama:

  • CRVENA
  • ZLATNAphoto-48
  • CRNA I PLAVA 
  • ROZE 
  • ROZE I ZLATNA

Kao bazu na usnama sam koristila Avon Planet Spa ulje za lice sa maslinovim uljem koje je odlično, razmisliću o tome da ga koristim kao prajmer jer nije bilo razmazivanja senki i ostajale su na svom mestu. Senke kao da skroz upiju ulje i dobija se tekstura karmina ili sjaja za usne. Jako je zanimljivo. img_2505

img_2515Uskoro planiram da uradim nešto slično u mat varijanti. Od ovih mi se najviše dopala kombincija roze i zlatne nijanse, a koja se dopala vama? <3<3<3

Leave a Reply

