Llums Marbeleized Bronzer

Otkako se ovaj brend pojavio u Lilly-u razmišljala sam dugo šta bih mogla da kupim i isprobam. Internet je bio prepun slika svih proizvoda ali nekako su dosta forsirane one gel senke i ja sam odlučila prvo njih da probam, i uskoro ću o njima nešto napisati. Posle njih, kupila sam i bronzere i mogu da kažem da sam jako zadovoljna njima, više nego senkama.

Moram da kažem da me Llums proizvodi, tj. njihova pakovanja dosta podsećaju na Auru, i nisu me privukli odmah, upravo zbog ovih ˝običnih˝ pakovanja nisu mi bili zanimljivi. Međutim, proizvodi svakako nisu loši već su sasvim dobri, i zaista su pristupačni.

Proizvod koji me je najviše oduševio je mramorni bronzer u nijansi Amber 02. Na pakovanju piše ˝bronzer˝ ali je ovo proizvod koji se na licu može prilagoditi i biti i hajlajter i bronzer. To je upravo zbog toga što sadrži dve boje u sebi. Svetlija boja je po meni slična boji šampanjca a druga je blago bronzana. Kada se ove dve boje pomešaju, dobija se treća boja koja je idealna i kao hajlajt i kao bronzer. Mislim, za 520 dinara dobijate proizvod koji može biti i bronzer i hajlajter, i to u tri boje. Savršeno!

Jedina mana ovog Llums bronzera je to što se troši kada se nanosi četkicom, baš napravi nered, ali kada nanosim sunđerčićem nema nereda.

Kada sam isprobala ovaj bronzer, otišla sam i kupila još jedan, malo tamniji u nijansi Lava 03. Mislim da postoji još u nijansi Sunshine 01. Ovaj drugi bronzer je dosta tamniji, i meni jedan deo vuče na boju cigle a drugi je braonkast. Kada se te boje pomešaju dobija se malo tamnija braon. Dosta je taman, i ovo su boje baš za leto. Na licu je takođe jako taman i meni je delovalo kao prljavo lice, zato kažem više je za preplanulu kožu. Takođe može da se koristi i kao hajlajter.

Oba bronzera su dobra, jako lepo sijaju i moj favorit je Amber nijansa. Lepo se nanose i prstima, dobro su pigmentisani i traju sasvim dovoljno vremena. Na licu je odličan i kao hajlajt i kao bronzer, daje svežinu i prirodan sjaj. Opet kažem, za tako malo novca imate 2 u 1 proizvod sa tri boje.

Mislim da se Amber nijansa može uklopiti u svačiji ten i prijati svakom licu. Zaista pravo osveženje. <3<3<3

4 comments

Leave a Reply

