Llums Glam Supreme senke 

Već neko vreme želim da napišem nešto o ovim senkama ali nikako da nađem vremena za to i dobro svetlo da se proizvod lepo vidi. I evo posle više od dva meseca testiranja ovih senki, rešila sam da nešto i napišem.

Pričala sam već u postu o Llums bronzerima da je za ovaj brend vođena jako dobra reklamna kampanja ali mene nije privlačilo da kupujem jer mi se činilo da nije kvalitetno i pakovanje mi je nekako preobično tako da sam čekala da čujem utiske drugih. Ove senke su svi hvalili, kako su prave za doček Nove godine itd. I ajde ja odlučim da kupim i stvarno sam jednu od njih imala na očima za doček. photo-64

Medjutim, uopšte nisam zadovoljna ponašanjem ovih senki.

Krenuću od pakovanja. Praktično je, senka se lepo dozira, sasvim je ok. Dakle što se pakovanja tiče, super je. Ne pravi nered što je najbitnije.

Nijanse ove tri senke koje imam su Pearl, Gold i Silver. Najviše mi se dopala zlatna jer nekako najlepše stoji, i nesavršenosti ove senke se najmanje ispoljavaju kod nje. Ne znam zašto je tako, možda je do pigmentacije.

Uglavnom, senka je previše tečna, treba dosta vremena da se osuši na kapku, a i kada se osuši svakako se gužva u pregibima i to jako ružno izgleda. Ako se skroz razmaže na kapku onda ostaje samo sjaj i ništa drugo, a da bi ostala boja takva kakva je, treba puno proizvoda i tapkanje istog, što se jako teško suši i pravi mrlje po kapcima.

Jako nezahvalna senka za bilo šta. Lepo sija, lepe su nijanse, i stvarno izgleda dobro kada gledate videe u kojima je blogeri koriste i kako to super izgleda i svi ih hvale. Ali ja se u to nisam uverila. Ako želite da nanesete još jedan sloj preko da boja bude intenzivnija završićete sa gomilanjem senke u nekim delovima kapaka, a u nekim će se skroz skinuti. To se vidi na ruci, kako negde ima više a negde manje proizvoda.

Jedino što mi se jako dopada kod ovih senki je što jako lepo svetlucaju. O ove tri nijanse najmanje mi se dopada Pearl nijansa jer je najtečnija i ne izgleda lepo na očima.

Nisu puno skupe, ja sam ih platila oko 370 dinara svaku, a sada su na sniženju čini mi se 320 dinara. Nisu skupe i ovde izgleda važi ona “Koliko para, toliko muzike”.

Uopšte nisam zadovoljna, što ne znači da neko drugi neće biti. Drugarica koja je profesionalni šminker i kozmetičar takodje deli isto mišljenje i kaže da jako teško barata njima. Baš sam se razočarala i da nemaju onako dobre bronzere, verovatno više nikada ne bih kupila Llums proizvode.

Kakvo je vaše iskustvo sa ovim senkama? <3<3<3

3 comments

  1. Hvala na ovom postu. Isto iskustvo, ja sam sva uzbudjena uzela njihovu zlatnu senku i ostala u cudu, rekoh jesam li ja luda i ne znam ovo da koristim, ili sta nije u redu, svi je hvale, ali eto, ipak nisam sama 🙂

    Like

    • Svako ima razlog zbog koga neki proizvod hvali. Neko je stvarno zadovoljan a neko je za to placen. Meni se iskreno nisu svidele i lose se nanose, ali boje su lepe i ima dosta sjaja medjutim to je sve sto je dobro.

      Like

Leave a Reply

