CoCo Natural Relax maska za lice

Posle Coco Natural Detox maske, rešila sam da probam i Relax masku i moram da kažem da mi se ona malo više dopada.

Coco Natural Cosmetics je prirodna kozmetika, imaju maske za lice, putere za telo, pilinge, tonike, balzame za usne i univerzalne balzame itd. Meni se jako dopadaju, jer sam ljubitelj prirodne kozmetike i stvarno sam se uverila u kvalitet Coco kozmetike.

Ova maska je malo drugačija od Detox maske. Sadrži lavandu, kamilicu i bentonit glinu. Bentonit glina je jako dobra za detoksikaciju i čišćenje lica, kamilica deluje lekovito na kožu, smiruje iritacije i crvenilo a lavanda je, slično kao i kamilica, antiseptičko sretstvo, i uz to ima predivan miris koji smiruje i opušta. photo-76

Uputstvo za upotrebu: pomešati jednu kašičicu praha sa dve kašičice tečnosti, dobro sjediniti i naneti na lice vrat i dekolte. Isprati nakon 5-10minuta. Kao tečnost se mogu koristiti voda, biljna ulja, ružina vodica itd.

Ja sam i ovoga puta koristila vodu, samo što sam stavila dosta manju količinu praha i vode. Pakovanje sadrži 90g praha i to je, kažu, dovoljno za devet upotreba. Međutim, ja sam se sa Detox maskom iznenadila kolika površina se može prekriti sa tom merom maske i vode. Ima dovoljno za celo lice, vrat i ceo dekolte, pa čak i malo pretiče. Baš dosta, tako da sam rešila da smanjim mere i da stavim masku samo na lice. Takvim tempom imaće za više od devet upotreba.

Sama maska jako lepo miriše i baš opušta, ne samo kožu već i onog ko je koristi. Mislim da bi bila odlična za neke opuštajuće spa tretmane.

Nisam čekala da se maska skroz stegne kao kada sam koristila Detox masku već sam je isprala posle 10minuta. U toku ispiranja, lavanda i kamilica deluju na lice kao piling, masiraju i čiste lice od umrlih ćelija kože. Toliko mi je prijalo korišćenje ove maske da je postala moja omiljena. Koža je posle maske nežna, meka i hidrirana. Inače, maska je namenjena hidrataciji, umanjivanju ožiljaka i pora, obnavljanju teksture kože, smanjivanju crvenila i nepravilnosti itd.

Cena mase je 490din, zaista se isplati, jer neke maske koje ćete upotrebiti samo jednom koštaju i preko 200 dinara, a ne verujem da su bolje od ovih. U setu sa tonikom iste vrste je 1000din. photo-73

Kada potrošim ove dve maske, probaću i ostale koje nudi Coco kozmetika. Jako mi se dopadaju, posebno Relax maska jer je to nešto što svima treba, opuštanje, čišćenje, masaža… Odlična je maska i ako ne možete da se odlučite koju bi uzeli, preporučujem Relax! <3<3<3

Leave a Reply

