PurityBox mart 2017—#unbox

Prvo želim da svim damama poželim srećan Dan žena, nadam se da ste ovaj dan lepo provele i da vam je posvećeno malo više pažnje nego inače. 🙂

Danas, baš na 8.mart stigao je martovski PurityBox. Baš lepo iznenađenje, mada sam i očekivala da će biti danas, ipak je praznik u pitanju. Sadržaj kutije je i više nego dobar! Na sajtu je napisano da će kutija sadržati:

  • Nikel mleko za čišćenje lica (ili tonik, ili ulje za jačanje kapilara…)
  • Nikel koncentrat protiv celulita 30ml tester
  • Keims Pure Revival piling za telo 30ml tester
  • Zoja Zec Black Mask (Nov proizvod)
  • Ukrasna sveća Candle Company Belgrade
  • Styled By Rea kolačić
  • Krasuljak FlowerBox vaučer u vrednosti od 500 dinara + besplatna poštarina

photo-84

U kutiji koja je došla do mene nalazi se Nikel mleko za čišćenje lica sa narandžom. Pakovanje je od 200ml, na sajtu http://www.puritybox.rs košta 1320 dinara (sada je na sniženju 1122). Drago mi je što sam dobila ovaj proizvod jer sam u prošloj kutiji dobila uzorak i jako mi se svideo, baš sam se obradovala kada sam ga videla u kutiji. Nikel kozmetika sadrži 100% aktivne prirodne sastojke i nema parabena.photo-82Dva testera koja sam dobila su jako vredna, jer su u pitanju pakovanja od po 30ml. Keims piling već imam u originalnom pakovanju i odličan je tako da ću sigurno i ovaj tester iskoristiti. Drugi tester je Nikel koncentrat protiv celulita, i njega jedva čekam da isprobam! Ova dva testera vrede oko 700 dinara, uzimajući cene originalnih proizvoda!!photo-79Sledeća stvar je Zoja Zec Peel-off crna maska. Dobija se kesica sa 30g praha i bočica sa 50ml hidrolata ruže. Nova je i ne znam kolika je cena ali pretpostaviću da je više od 590 dinara koliko košta njihova maska ”crno zlato”. Ovu masku ću isprobati je vrlo brzo jer ne znam ništa o njoj i baš me zanima kakva je.photo-78Nešto što me je jako obradovalo kada sam čula da će se naći opet u PurityBox-u je Candle Company Belgrade sveća. U februarskoj kutiji sam dobila jednu, i sada još jednu ali sa zelenim srcem. Bilo bi lepo da se nađe i u narednoj kutiji jer mi se baš svidela.  🙂 🙂 🙂photo-83Još nešto su ponovili iz februarske kutije, a to je kolačić Styled By Rea, u obliku srca. Sada smo dobili jedan a prošli put su bila dva. Iskreno nisam ih probala, jako lepo izgledaju i osim njih imam još puno drugih kolača kao ovaj koje čuvam u jednoj kutiji i svi su slatki i lepi. 🙂 U jednom od prethodnih kutija se našao neki kolačić, ne sećam se ko ga pravi, bio je lik Sophie žirafe na njemu, i taj kolačić sam probala. Nije bio ukusan, niti sladak, nekako običan keks, tako da sam odlučila da ove sve čuvam jer su nekako bezukusni, ali su jako lepo ukrašeni i dobri za poklon.

Što se tiče vaučera za Krasuljak FlowerBox, poslala sam im poruku da pogledam šta nude i kakve su im cene, pa ću verovatno poručiti neko cveće i iskoristiti vaučer. Kada to uradim, dodaću ispod informacije o njima i kupovini.

Dakle kao i svaki prethodni box (februarski,januarski) i ovaj se svakako isplati. Uvek vidite koje ćete proizvode dobiti tako da nema rizika da dobijete nešto što vam ne treba ili nešto što ne vredi novac kojim platite kutiju. Videću da se pretplatim na šest kutija jer se više isplati, a svaka naredna kutija je izgleda sve bolja i bolja, bar je tako do sada bilo. photo-77

Naravno, jedva čekam da objave sadržaj naredne, aprilske kutije. <3<3<3

 

12 comments

  1. Super post 🙂 Već dugo planiram da uzmem neku puritybox kutiju i sigirno ću uzeti aprilsku jer mi je tad rodjendan 🙂 Čitala sam dosta recenzija o Nikel i Kemis kozmetici i sve koleginice ih hvale… Prošle godine sam kupila Glambox ali mi se nije dopao sadrzaj kutije jer su skoro svi proizvodi bili koji mi nisu trenutno potrebni…dok je ovako bolje znaš šta poručuješ 🙂 Pozdrav!

    Like

    • Dobija se kvalitetna, dobra i skupa kozmetika. Tu su i ovakve sitnice kao sveće, kolačići, jastučići itd. Uvek željno isčekujem svaku kutiju 🙂 možeš da pogledaš na blogu i sadržaje januarske i februarske kutije.

      Like

  2. Ja nisam ni dobila vaučer xD Mogla bih im se žaliti ali znam da ga svakako ne bih iskoristila… ali opet, nije baš ok! Jesi probala masku? Ja sam je evo upravo i ništa mi nije jasno. Maska je navodno peel off, ali meni kad se osušila je bila tvrda i suva kao bilo koja glinena maska, nema je šanse oguliti pa sam je morala ispirati vodom što je bilo jako teško jer se krunila i teško je silazila sa lica…

    Like

    • Masku još uvek nisam probala, ne znam kako si pomešala onu tečnost sa prahom. Pise razmera na pakovanju, pa prveri da li si dobro uradila… mada i meni je malo neobično što je to peel-off maska više mi liči na obične glinene. Kada probam javiću ti 🙂
      A inače vaučer ti i ne treba , samo kada naručuješ nešto, napišeš da si kupila PurityBox i oni to uračunaju. Pre par kutija je bio vaučer od 20% za Niti Kilims i ja sam im u poruci napisala za PurityBox i nisu mi ništa više tražili. 🙂
      Inače najjeftinija kutija u Krasuljku je 2500 dinara i sardži 9 ruža. Nisam naručila ništa jer mi ne treba, pa nema ni potrebe da bacam pare samo da bih iskoristila vaučer.

      Like

      • Pa sad, upitno je da li je to razmera ili samo broj na bočici i kesi (pošto se poklapaju), eto npr, to baš nije najjasnije napisano. Ali ‘ebem li ga, napravila sam onako srednje gustu smesu, kao i kada pravim glinene maske ali brzo se počela zgušnjavati u neku gumenu smesu. Da je ostala takva onda bi se mogla oguliti al ovako… ne znam, pisala sam Zoji pa ću da vidim. Javi utiske, baš me zanima 🙂
        Huu, pa to za vaučer nisam znala! Mogla sam ladno svašta nešto bezobrazno napisati o njima zbog toga… Mogli su to malo jasnije naznačiti, nikada ne bih sama pogodila. Dobro pa sam iskomentarisala 😀
        Pff, skuuupo. Onda i ja definitivno preskačem 😀

        Like

      • Evo ga odgovor od Zoje: treba CELO pakovanje praha i CELU bocu ružine vodice promešati zajedno! Ja još gledam, puno mi tih 30g za jedno korištenje ali izgleda da je baš u tome fora xD Sutra pokušavam ponovo.

        Like

      • Uh, evo me sa utiscima o maski, sorry što tek sad javljam.
        Zoja mi je preporučila da pomešam u odnosu 1:1 masku i ružinu vodicu, međutim, opet se brzo zgusnula pa nisam stigla da je stavim preko celog lica. Ovaj put je bila u debljem sloju i nije se tako brzo sušila, samo na krajevima je postala onako suva i tvrda kao regularna glinena maska. Posle 20 min sam odlučila da je skinem i skinula se vrlo lako. Lice je bilo meko i hidrirano. Ali pošto je maska za jednu upotrebu onda mi nekako ne vredi… Šteta baš. Ti si je probala?

        Like

      • Nisam jos uvek stigla 🙂 Nikako nemam vremena pored malog sina jedva stignem i osnovnu negu da zavrsim 🙂
        I ja mislim da se ne isplati ako je 1:1, verovatno i kosta oko 500 dinara… ali dobro, bitno je da nisu bacene pare ako kazes da je dobra.

        Like

Leave a Reply

