GlamBox Loving February — #unbox

Jeste da smo već zašli u mart, ali tek sada je stigao Loving February GlamBox, odnosno februarski GlamBox. Kažu da su imali nekih poteškoća oko uvoza ili tako nešto. Uglavnom, stigao je.

Na brzinu su javili koji će se brendovi naći u kutiji, i to su bili Stevan Still, Golden Rose, Revlon i B.U. . Međutim vidim da je neko dobio i Eucerin ili Bioten. Kutija je narandžasta ovaj put, i ja obožavam kutije GlamBox-a, jako su kvalitetne i zanimljive, mogu se iskoristiti za mnogo toga.img_3046

GlamBox košta 1300 dinara sa sve poštarinom uračunatom, što nije previše skupo. Loving February sadrži pet proizvoda i to su:

  • B.U. Heartbeat mini dezodorans 75ml
  • Revlon Uniq One Dry šampon za suvo pranje 75ml
  • Golden Rose Color Nail Laquer lak za nokte
  • Golden Rose Ultra Brilliant Tube Lipgloss sjaj za usne
  • Still Pro Argan balzam za suvu i oštećenu kosu

Nije loš sastav proizvoda za nekoga ko voli ili koristi ove brendove.

Meni se od svega najviše dopada Revlon šampon za suvo pranje kose. Pakovanje sadrži 75ml proizvoda, i košta 600 dinara. Revlon-ovi proizvodi iz Uniq One linije su inače provereno dobri i ovaj šampon ću sigurno koristiti, što ne mogu reći za ostale proizvode u kutiji.img_3033Ukoliko želite da kupite ovaj šampon, na Revlon-ovom sajtu prilikom kupovine ukucajte promo kod —vsd2106— i dobićete 20% popusta. Važi do 30.aprila

Još jedan proizvod za negu kose koji sam dobila je Still Pro balzam sa arganovim uljem. Boca je velika, od 500ml, jako praktično pakovanje, ali nisam sigurna da ću ga koristiti jer ne znam da li će odgovarati mojoj kosi. Namenjen je suvoj i oštećenoj kosi, hidrira je i daje joj sjaj. Inače cena ove boce je oko 280 dinara. img_3034

Koliko vidim na kartici koju dobijamo, na kojoj su opisani svi proizvodi, piše da se umesto ovog Still Pro balzama mogla dobiti Bioten Skinnergy Go Moist krema ili Eucerin DermatoCLEAN 3 u 1 micelarna voda, što bi mi svakako mnogo više odgovaralo. Biotenovu kremu već koristim, a rado bih isprobala i Eucerin micelarnu vodu, tako da se nadam da će u nekom sledećem box-u biti ponovo ovi proizvodi.

Od Golden Rose-a su se u ovoj kutiji našla dva proizvoda, sjaj za usne i lak za nokte. Dobila sam lak za nokte u nijansi 08, i malo je drečava za moj ukus. Inače ovi lakovi su super, već sam ih probala, imaju veliku četkicu za lakše nanošenje i dugo traju na noktima. Jedino bih volela da je neka druga nijansa došla do mene. Isto važi i za sjaj, nijansa je 14 i meni se nešto baš i ne sviđa. Sjaj dolazi u praktičnom pakovanju u tubici koja ima na vrhu četkicu koja olakšava nanošenje. Nisam ga otvarala pa ne znam kakav je, i njega ću nekome pokloniti. Cena sjaja je 280 dinara a cena laka 200 dinara.img_3028Poslednji proizvod je B.U. Heartbeat dezodorans mini pakovanje od 50ml. Koristila sam ga još odavno, i eto prilike da se podsetim kakav je. Pakovanje je praktično za torbice, i za izlaske, putovanja…  Cena je 75 dinara, kada se uporedi sa originalnim pakovanjem.

img_3031

Ovi proizvodi ukupno vrede 1425 dinara, malo više nego što je GlamBox plaćen. Realno se isplati, ali ne toliko ukoliko dobijete proizvode koje ne koristite ili vam se ne sviđaju. Recimo Sparkling December GlamBox je bio odličan, stvarno se svašta dobilo i vrednost je bila i duplo veća nego što je plaćeno. Verujem da je sada ovako ispalo jer su kasnili iz nekog razloga.

Do kraja meseca se nadam da će stići i martovska kutija pa ćemo videti da li će biti poboljšanja.

Napišite mi vaše utiske ukoliko ste i vi kupili februarski GlamBox. <3<3<3

One comment

  1. […] Počeću od kozmetičkih stvarčica. Baš za Dan žena je stigao PurityBox, a dan kasnije i GlamBox. U PurityBox-u sam dobila puno kvalitetnih i lepih stvari, i prezadovoljna sam svakom njihovom kutijom, i uvek me iznenade svakom narednom. Sadržaj možete pogledati ovde. Što se tiče GlamBox-a nisam baš oduševljena izborom kozmetike ovog puta, ali nadam se da će naredni biti mnogo bolji. I o njemu sam pisala pa možete videti šta se našlo u kutiji ovde. […]

    Like

Leave a Reply

