New In #2 Aura, Essence, Swoon Accessories, Llums…

Osmi mart je izgleda savršen praznik za ovakve teme. Puno stvari sam dobila od najbližih a nešto sam i kupila. Ovo je bio jedan stvarno dobar New In. 🙂 Nadam se da je i vama ovaj dan lepo prošao.

Počeću od kozmetičkih stvarčica. Baš za Dan žena je stigao PurityBox, a dan kasnije i GlamBox. U PurityBox-u sam dobila puno kvalitetnih i lepih stvari, i prezadovoljna sam svakom njihovom kutijom, i uvek me iznenade svakom narednom. Sadržaj možete pogledati ovde. Što se tiče GlamBox-a nisam baš oduševljena izborom kozmetike ovog puta, ali nadam se da će naredni biti mnogo bolji. I o njemu sam pisala pa možete videti šta se našlo u kutiji ovde.

PurityBox mi se više dopada zato što uvek dobijete proizvode koji svi zajedno dosta premaše tih 1900 dinara, koliko on košta. I to su proizvodi koji se ne mogu kupiti bilo gde, jako su kvalitetni, skupi i što je najvažnije prirodni. Dok je GlamBox, kako bih ja rekla, više komercijalna kutija sa stvarima koje možete kupiti u svakoj bolje snabdevenoj prodavnici ali ovde imate efekat iznenađenje, jer dok ne stigne do vas, ne znate šta će u njemu biti.

Bilo je dosta sniženja kozmetike i šminke sada oko osmog marta. U Lilly-u pogotovo, svi brendovi bili su sniženi bar malo, ili je bilo nekih akcija. Ja sam iskoristila par njih i obnovila svoj neseser.img_2941

Llums je imao lepu promociju. Na kupljenih tri proizvoda dobili biste 20% popusta i Llums kesicu. Bilo mi je teško da odaberem tri proizvoda, jer nemaju prevelik izbor. Malo mi nisu bile jasne cene jer su neke nijanse bile snižene, neke nisu, i sve je bilo izmešano. Prava zbrka je bila na rafovima i sa proizvodima i sa cenama. Kupila sam lak Turquoise, 179dinara, najviše mi se svideo od svih. Žao mi je što nisam uzela onaj lak sa šljokicama ali nije ga bilo. Olovka za usne je koštala 135 dinara i izabrala sam Red nijansu. Na kraju karmin, za koji je pisalo da je 249 dinara baš ta nijansa 06 classy, na kasi mi je naplaćen 351 dinar. Nije mi bilo jasno o čemu se radi, videla sam da ni radnice ne znaju. Još uvek nisam isprobala ove proizvode ali planiram, pa ću napisati utiske. Kesica je mnogo slatka, taman ako je neko kupovao Llums proizvode na poklon, dobio je i lepo pakovanje.img_2942

Essence je bio na baš velikom sniženju, moguće da su rasprodavali to malo što je ostalo da naprave mesta za njegov povratak kod nas. Uglavnom sve je bilo po 129 dinara. Ja sam drugarici kupila karmin i sjaj, a sebi sam uzela jedan lak za nokte. Bilo je još i nekih tetovaža, nalepnica za nokte, turpija itd. Lak koji sam uzela je nijansa 01 Be Happy+Smile, karmin je bio crven a sjaj rozi, ne znam tačno imena nijansi.

Iskoristila sam i popust na Aura proizvode. Kupila sam Aura mat kremasti ruž u nijansi Emergency Call 614 i kupila sam dve četkice za nanošenje senke. Od brata sam na poklon dobila još jedan ruž i to u nijansi 610 Vivid Feel. Obožavam ove ruževe, prosto bih se po ceo dan mackala njima. Predobri su. Na sniženju u Lilly-u cena ruža je bila 455 dinara, a ovaj koji sam dobila kupljen je u lokalnoj drogeriji i tamo je redovna cena 450 dinara. Četkice su koštale po 200-220 dinara, i njih sam naručila iz Lilly online prodavnice. Isprobala sam ih i jako sam zadovoljna kvalitetom. Jedna ima dve strane, puniju i tanju četkicu za nanošenje senke, a druga četkica je namenjena blendanju.

Još jednu četkicu sam poručila uz ove dve Aurine, a to je Swoon ovalna četkica za puder. Odavno želim da isprobam ove ˝kašikaste˝ četkice pa sam naišla na ovu, koja košta oko 350dinara. Nju nisam koristila još uvek, mnogo je lepa i nežna pa je čuvam još neko vreme.img_2946Od kozmetike sam dobila još i Dove set sa tri proizvoda, a to su gel za tuširanje, sapun i mrežica za kupanje. Mnogo volim Dove proizvode, smatram da su možda i najbolji u drogerijskoj kategoriji nege kože. Tako da ću ovo sigurno sve potrošiti. img_2969Poklon koji tek treba da mi stigne je Sepfora set od 12 kapsula sa različitim kupkama. Ovom poklonu se baš radujem, kupila mi ga je majka u Sephori u Solunu. Košta 7.5 eura. Jedva čekam da mi ih donese i da ih isprobam. Osim ovoga kupila mi je i neke patike, bele sa metalnim cvetićima, videću kakve su kada mi donese, na slici deluju lepo, ne znam ništa više o njima osim kako izgledaju.

To je sve od kozmetike, a što se nekozmetičkih proizvoda tiče, dobila sam jako zanimljive stvarčice. Muž mi je kupio prelepe tanjiriće u Laguni, ima ih četiri komada i spakovani su u kutijicu. Svi su oslikani različito, motivima Pariza i ima ih četiri. On zna da ja jako volim Pariz i zato je izabrao baš ovo. Pred toga kupio mi je i jedan sladak Cupcake i cveće. Pogodio je baš sve što volim i što mi se sviđa i jako me obradovao.

 

Dobila sam i stalak za nakit u obliku ruke, koji se uklapa u prethodne stvarčice, sve je u nekim nežnim pastelnim bojama i slaže se jedno sa drugim. Istog dana stigla mi je i maska koju sam naručila na AliExpress-u, izabrala sam ovu koja imitira mermer. Jako je zanimljiva i lepa, dobrog je kvaliteta. Namenjena je za iPhone 6 i 6s, ja imam 6s, ali nekako je toliko tesna i uska da imam utisak da će ili ona ili telefon pući svakog časa, tako da sam bacila 1,3eura 🙂

Stvarno sam dobila dosta lepih poklona i kupila sam uglavnom sve što mi treba, i što ću koristiti. Bio je ovo jedan jako lep Dan žena. Od ovih proizvoda sam odabrala nekoliko koje ću recenzirati, i to ću uskoro objaviti. Nadam se da je i vama Dan žena prošao lepo i da ste dobile malo pažnje, što u vidu poklona, što u vidu ljubavi! <3<3<3

 

 

Leave a Reply

