Aura Matte Lip Cream – Savršeni

Otkako sam prvi put probala ovaj ruž, on je postao moj omiljeni. Prvi put sam ga namazala prošle godine kod drugarice, i boja mi nije toliko odgovarala ali sam htela da ga isprobam. Posle toga sam ga brže bolje kupila i od tada sam potrošila nekoliko bočica, što se kod mene retko dešava.Nisam neki ljubitelj mat boja i inače mat šminke, kod mene je sve puno sjaja i šljokica, ali eto ovo je jedan izuzetak.

Dakle, ovo je tečni ruž sa mat završnicom. Ambalaža je plastična, potpuno obična, sa aplikatorom. Postoji dosta nijansi, čini mi se 26. Meni se dopada dosta njih, ali sam do skoro kupovala samo jednu a to je 614 ili Emergency Call. To je moja boja, lepo mi stoji, nije napadna i odlična je za sve prilike. Druga nijansa koju sam skoro dobila je 610 ili Vivid Feel, koja je vrlo slična 614 samo malo jača i tamnija. U zavisnosti od prodavnice, košta od 450 do 550 dinara.

Ruž je kremast, ne suši se previše brzo što daje dovoljno vremena da se lepo nanese i razmaže. Aplikator je za moje potrebe dovoljno precizan i uvek se trudim da pre nanošenja pređem ivice usana olovkom da bi sve delovalo urednije.

Posle nanošenja, ruž na usnama traje jako dugo, minimum 3-4 sata bez ikakvog popravljanja. Na blagi dodir usana ne ostavlja tragove, dok se ne pritisne ili protrlja malo jače. Ponekad mi se dešava da malo ispuca sa unutrašnje strane usana, pa se gomila ali se lako ukloni.

Vivid Feel 610 

Roza nijansa koja po malo vuče na boju maline, ali vrlo malo. Nije drečava i upadljiva, jako mirna boja.

Emergency Call 614

Moja omiljena nijansa, roza boja koje vuče na nude nijanse. Malo je svetlija od prethodnei ima malo slabiju pigmentaciju i dosta je prirodna. Za ovu nijansu me je jedna devojčica nekoliko puta pitala da li su mi usta prirodno te boje ili imam karmin. Obožavam je i stalno koristim.

Ove dve nijanse mogu jako lepo da se kombinuju i na usnama se slažu jedna uz drugu.

Prezadovoljna sam ovim ruževima. Jako lepo se stope sa usnama, i stvarno izgleda kao da je to prirodna boja usana. Ne suše usne i inače nemaju suvu teksturu već su jako lagani i kremasti. Dakle, ako tražite dobar, postojan i mat ruž, Aurini kremasti ruževi su savršeni.

Da li vam se sviđaju ovi ruževi? Koja je vaša omiljena nijansa? <3<3<3

Leave a Reply

