LLUMS lak za nokte sa efektom gela

Skoro, oko 8. marta sam kupila par LLUMS proizvoda i prvo sam isprobala lak za nokte. O ostalim proizvodima sam pisala u postu New In #2. Lak koji sam kupila je u nijansi Turquoise i košta 179 dinara u Lilly-u.img_3477

Na sajtu pišu sledeće karakteristike: Prosečan broj dana zadržavanja laka je 5 dana, efekat noktiju iz salona, efekat tehnike gela za nokte, dugotrajan sjaj. Piše još i da je visok nivo sjaja, lako nanošenje bez tragova i neravnina, visok nivo pigmenta.

Kada sam ga prvi put namazala malo je reći da sam bila oduševljena. Lak je stvarno jako pigmentovan i jedan sloj je dovoljan da se dobije savršena boja. Takođe, osušio se u roku od tridesetak sekundi, što je stvarno brzo u odnosu na neke druge lakove. Boja je prava prolećna, i mnogo mi se dopala. Tako da su ti prvi utisci bili i više nego dobri. img_3212

Skoro sve stvari koje su na sajtu navedene o ovom laku su tačne. Lako se nanosi, ima dugotrajan sjaj, odlično je pigmentovan i stvarno se na noktima zadržao nekih pet dana. Što se tiče tog efekta gela, iskreno ne znam ni šta to znači. Imala sam gel na noktima ali nikako ne mogu da shvatim šta je zajedničko ovakvim lakovima i gelu osim te dobre pigmentacije i sjaja koji malo duže traje.

Kada sam namazala jedan sloj ovog laka, na noktima se zadržao nekih tri dana, dok su dva sloja potrajala pet dana. Dakle ne lažu kada kažu da traje pet dana, ali po meni je to jako malo. Svi malo kvalitetniji lakovi koje sam probala traju najmanje sedam dana. Tako da je ovo jedini minus koji dajem ovom laku za nokte. Nakon sedam dana lak izgleda ovako:img_3447-1Jako ružno izgleda. Stavila sam i neke bele tačkice koje su se takođe raspale. Lak sa ovako dobrim karakteristikama bi stvarno trebalo da traje mnogo duže.

Od svih LLUMS proizvoda koje sam probala, jedino nisam zadovoljna Glam Supreme senkama, dok sam bronzerima oduševljena. Ovaj lak je negde između i to samo zato što jako brzo ispuca i oljušti se sa noktiju.

Ako bih davala ocenu od 1 do 5, dala bih 4 samo iz tog razloga. Sve ostalo je fenomenalno i naravno koristiću ga sigurno, samo ću malo češće morati da ga mažem.photo-118

Da li ste probale neki lak i kakvi su vaši utisci? <3<3<3

 

 

Leave a Reply

