Avon Haul + Zašto je dobro biti Avon dama!

U ovom postu ću pisati o stvarčicama koje sam naručila iz aktuelnog Avon kataloga, o cenama i o tome kako da uštedite novac ukoliko često kupujete Avon proizvode.

U ovom katalogu (4/2017) je premijerno predstavljena Mark kolekcija. To su u stvari svi oni isti proizvodi koji su i pre toga bili u katalogu, samo su promenili ime i ambalažu. Moram da kažem da mi se novi izgled jako dopada. Baš je zanimljivo i moderno.

Od Mark proizvoda sam uzela dosta uglavnom ono što mi je bilo potrebno i ono što je bilo povoljno. To su sledeći proizvodi:

  • Maskara Big & Daring
  • Maskara Spectralash
  • Plump It ruž za usne – Cocoa Kisses
  • Plump It ruž za usne – Mad for Mauve
  • Lak sa efektom gela – Sheer Love
  • Mega Effect tečni ajlajner

Cene su sledeće: oba ruža su 559 dinara, maskara Big & Daring 599, ajlajner 399 i Maskara Spectralash u setu sa lakom za nokte 329 dinara. Verujem da je najinteresantnije ovo zadnje, cena maskare i laka je tako niska zato što je to bila ponuda koja važi samo za Avon dame. U ponudi su bile dve maskare i tri nijanse laka za nokte, tako da su Avon dame mogle da izaberu jedan lak i jednu maskaru za samo 329 dinara.

Maskare sam kupila zato što su mi bile potrebne, ova koju sada koristim mi je pri kraju. Do početka pisanja ovog posta sam isprobala Spectralash maskaru i to samo kada je ovaj dozer okrenut na broj 3. Mogu da kažem da je super, samo malo pravi grudvice. Karmine sam kupila zato što je cena bila i više nego povoljna, oba su koštala 559 dinara, a i pakovanja su mi se mnogo dopala. Lak nisam planirala da kupim ali ponudu od 329 dinara nisam za njega i maskaru naravno da nisam mogla da odbijem. I na kraju ajlajner, koji nikada nisam koristila, sam kupila baš iz tog razloga da malo promenim svoj način šminkanja. img_3285

U katalogu br.3 sam poručila narukvicu čijom kupovinom podržavamo borbu protiv raka dojke, i sav prihod od proizvoda sa ružičastom vrpcom je namenjen ovoj borbi. Narukvica je stigla tek sada i jako je lepa. Podseća na Pandora narukvice. Košta 500 dinara i ima 6 privezaka. Posrebrena je i jako je lepa, veoma mi se sviđa, još je lepša uživo.img_3470

Još nešto od nakita sam kupila i to za samo 99 dinara. U pitanju su ogrlica i narukvica. Jako su zanimljive, napred je metalni deo a cele je napravljene od mrežice punjene srebrnim kamenčićima. Preplep set, izgledaju jako luksuzno… A zašto je cena samo 99 dinara, saznaćete na kraju posta.  img_3467Narednog proizvoda još uvek nema u katalogu, ja sam ga poručila u Fokus magazinu, namenjenom Avon damama. U tom magazinu se nalaze razne ponude, neki proizvodi su već u katalozima a neki se tek treba pojaviti i oni se nalaze u demo ponudi. Ja sam tako iskoristila to i naručila Solutions losion za smanjenje vidljivosti postojećih i sprečavanje nastajanja novih strija. Ovo mi je bilo potrebno jer su mi od porođaja ostale strije na stomaku i inače sam čula da su Avon proizvodi protiv strija i celulita dobri i rešila sam da isprobam. Počela sam sa korišćenjem pa ako primetim bilo kakve rezultate, napisaću recenziju. Ovaj losiuon sam platila 499 dinara.img_3468

Poslednji proizvod u ovoj kupovini je Luck parfem. Cena mu je retko kada ispod 1800-2000 dinara, eventualno bude 1500 dinara kada je neko sniženje. Mene je koštao 379 dinara!!! Da, i to je privilegija Avon dama. Parfem jako lepo miriše, izabrala sam njega jer mi se još pre svideo ali pored mnogih parfema koje imam nisam htela da gomilam. Međutim, za 379 dinara ko ga ne bi kupio, čak i da mi se ne sviđa uzela bih ga za poklon nekome. img_3464

To je sve što sam iskupovala. Prošla sam ovako jeftino samo zato što sam Avon dama. Kao Avon dama radim već dosta dugo, pravila sam kratke pauze ali sve ukupno u Avon-u sam već skoro 7 godina. Sve ovo što sam nabrojala, nakit za 99 dinara, maskara i lak za 329, parfem za 379 dinara su ponude koje su omogućene Avon damama. Jedini uslov je postojao kod seta nakita a to je da se pošalju porudžbine u tri kampanje po 4000 dinara i to je moglo da se bira između nakita i Nutra Effects seta. Ostalo su redovne ponude koje Avon dame dobijaju, bez da moraju nešto da urade za uzvrat.

Sakupiti 4000 dinara porudžbinu u Avon-u je jako lako i to znaju sve Avon dame. Svako ko redovno poručuje u Avon-u za sebe, može da sakupi ovu cifru. Dovoljno je pokazati katalog najboljoj drugarici, sestri, majki, komšinici… i porudžbina je sakupljena. Pre nego što sam dobila dete, bila sam jako aktivna i imala sam dosta velike porudžbine, tako da su i nagrade bila dosta veće. Sada sakupim po 5000-6000 dinara i to mi poruče dve najbolje drugarice, dve, tri koleginice, majka i uzmem ponešto za sebe.

Dakle, ako redovno poručujete, nije loše da se učlanite u Avon, i ponudite katalog ženama ili muškarcima u vašoj okolini tako da možete sebi priuštiti sve ovo što sam i ja sebi, po jako niskim cenama. Osim ovakvih ponuda, na celokupan iznos porudžbine vi dobijate i popust 15%-30%. Na ovo možete gledati kao običan popust ili kao zaradu u zavisnosti koliko poručujete za sebe i kolike su vam inače porudžbine.

Primer: Sakupili ste 10000 dinara, popust je 20%, vi Avon-u uplaćujete 8000 dinara. Da li ćete 2000 staviti u džep ili ćete naručiti nešto, to je vaše.

Ima još puno beneficija kada ste Avon dama. Tu su sastanci, pokloni, popusti, odloženo plaćanje… svašta nešto.  Ja ne nameravam da prestanem da budem Avon dama jer sam toliko lepih stvari doživela, i upoznala divne ljude, ostvarila prijateljstva za ceo život (mislim na Tamaru, moju liderku ❤ ), nakupovala se šminke i kozmetike za male pare…. 🙂 Tako da dobro razmislite o ovome i prijavite se na sajtu, sve što je potrebno je da imate 18 godina i važeću ličnu kartu. Ako vam je lakše javite se na fejsu ili instagramu pa ću vas uputiti kome da se direktno javite bez popunjavanja formulara i čekanja.

Otvorena sam za sva pitanja vezana za Avon kompaniju, jer slobodno mogu reći da znam sve o njoj. Sve što sam ovde napisala je moje iskreno mišljenje i moje lično iskustvo. Niti je ovo na bilo koji način sponzorisano, niti me je neko naterao da ovo pišem, dakle sve je od srca napisano. 😀 Nadam se da će sve ove informacije nekome značiti.

Pišite mi vaša iskustva sa Avon kompanijom.<3<3<3

One comment

Leave a Reply

