Avon True Colour Supreme ruž za usne

Početkom godine Avon je predstavio jedan od noviteta i to je True Colour Supreme ruž za usne. Mene je veoma zainteresovao i kupila sam tri nijanse koje su mi se najviše dopale. Tek skoro sam ih isprobala jer nisam stigla pre, pa evo sada pišem utiske.

U katalogu se prodaje po ceni od 350-500dinara i u 15 nijansi. Nijanse su zaista lepe ja sam uspela da ih podelim na tri grupe, roze, braon i crvene. Gledala sam da tako i naručim po jedan iz svake grupe. O ovom ružu u katalogu piše sledeće:

  • Pruža usnama ujednačenu i bogatu boju
  • Dubinski hidrira usne i do 24h
  • Sadrži jojoba ulje, pčelinji vosak i med
  • Zaštitni faktor SPF15

Sam ruž je mešavina pigmentovanog dela i belog dela koji mene podseća na običan balzam za usne. Izgleda bas zanimljivo i neobično.img_3659Kada sam prvi put mazala ovaj ruž stekla sam utisak da je jako mastan i to i sada mislim. Dosta se lako razmazuje, kao da se topi. Evidentno je da sadrži neko ulje, i piše da je u pitanju ulje jojobe. Stvarno dobro hidrira usne, meni se čini bolje nego mnogi balzami.

Boja jeste ujednačena ali nije uvek ista pigmentacija, zavisi do kog dela karmina stignete. Obojeni deo je jako dobro pigmentovan, boja je jaka i bogata. Kada dođete do belog dela on se prilikom mazanja pomeša sa bojom i dosta smanji pigmentaciju. Na slikama na kojima je namazan karmin vidi se da je crvena boja dosta intenzivnija od druge dve upravo zato što kod nje nisam stigla do dela sa balzamom.

Ruževi sadrže sjaj, onako baš sitne šljokice koje daju karminu sedefastu strukturu. Meni se ovo iskreno ne dopada, lepo bi bilo kada karmin ne bi bio toliko mastan pa da se uredno namaže i da ne sija previše što od šljokica, što od ulja.img_3656

Pakovanje je klasično kao i svi Avon ruževi, spolja crno a unutra je neka boja koja mene podseća na roze zlato. Jako je lepo.

Nijanse koje sam kupila su Crimson Dream, Perfect Pink i Smooth Mocha. Od ove tri najintenzivnija boja je crvena a najviše mi se dopala ova braon nijansa.

Crimson Dream

Za ovu nijansu sam mislila da je malo tamnija, tako deluje u katalogu ali nije, baš je onako jarko crvena. Ova nijansa mi se dopala valjda zato što nisam došla do belog dela i pigmentacija je odlična. Vidi se koliko karmin sija, ali ne onoliko koliko sija uživo.

Smooth Mocha

Ova nijansa mi se najviše dopala jer je jako neobična, nikada nisam probala niti sjajeve niti ruževe koji su ovakve boje. Samo mi je žao jer mislim da bi bila još bolja boja da se ne meša sa balzamom u karminu. Zaista lepa nijansa.

Perfect Pink

Mnogo sam pogrešila što sam kupila ovu nijansu, u katalogu deluje mnogo lepše. Dosta je bleda boja, i kada se trudim da nanesem samo deo karmina sa bojom opet je nekako bleda i sa sve ovim sjajem mene podseća na one nekadašnje karmine i staromodne boje.

Postojanost karmina je jako dobra, nekih 3-4h ostaju na usnama, što me je iznenadilo jer sam očekivala da će se zbog masnoće jako brzo skinuti. Ne lepi se i ne skuplja se na liniji između usana i unutrašnjosti usta. Odličan je.img_3624

Ovaj ruž ima dosta dobrih strana, neguje usne, hidrira, pakovanje je lepo, obojeni deo je jako dobro pigmentovan… Ali mana je upravo ono što čini ovaj ruž posebnim, a deo koji neguje usne. On puno utiče na pigmentaciju ruža koji bi bio savršen bez toga.

Celokupan utisak nije loš, mislim da je ruž super za svakodnevne potrebe jer stvarno lepo hidrira i neguje usne boja nije prejaka ili previše upadljiva.

Odnos cene i kvaliteta je odličan. Trenutno košta 399dinara i ako volite ovakve boje, i sjaj, onda je za vas ovo odličan izbor, plus odličan je za negu usana.

Da li je neko probao ove ruževe? Pišite mi vaše utiske. <3<3<3

Leave a Reply

