ESSENCE noviteti (paleta hajlajtera, korektor i četkica za rumenilo i hajlajter)

Essence se vratio u drogerije, stigla je nova kolekcija i ima svega i svačega. Čini mi se da je ovog puta efekat bačen na konturisanje i ten, ima dosta proizvoda za obrve, tu su maskare, razni proizvodi za nokte, mat tečni ruževi i sjajevi, senke za oči sa praznim paletama u koje možete staviti boje po želji… Ali od svega najviše ima proizvoda namenjenim licu, puderi, korektori, palete za konturisanje, rumenila, hajlajteri itd. Cene su i dalje jako povoljne, čini mi se da nema proizvoda skupljih od 600 dinara, što je super.

Od svih tih proizvoda ja sam izabrala tri. Bila sam u žurbi i gledala sam da kupim ono što mi treba. Kupila sam:

  • Camouflage Full Coverage Concealer, 339 dinara
  • Light Up Face Luminizer Palette, 549 dinara
  • Highlighter & Blush Brush, 379 dinara

img_3752

Camouflage Full Coverage Concealer

Na pakovanju piše da prekriva podočnjake i nepravilnosti, bez efekta maske, dobra prekrivna moć, dugotrajan, samo tačkica i blendanje je dovoljno. U Lilly-u sam naišla na nijanse Ivory 05 i Nude 10, uzela sam Nude jer mi je Ivory delovao previše bled, mada su oba jako svetla. Sve što piše na pakovanju je istina!! I više od toga.img_3749

Ovo je apsolutno najbolji korektor koji sam do sada probala. Pre nego što sam se porodila nisu mi trebali korektori te ih nisam ni koristila, ali od tada zbog manjka sna i full time posla 🙂 mi treba. Najviše mi je trebao za predeo ispod očiju. Nemam velike podočnjake ali mi je bilo potrebno osveženje. Svi koji sam probala su mi bili masni, skupljali se u boricama oko očiju i nekako mi činili lice umornim. img_3753-1

Kod ovog korektora toga nema. Nije ni mastan ni suv, jako se lepo razmazuje, ne ističe bore, već ih prekriva i to što je malo svetlija nijansa je savršeno za osveženje lica. Kada nanesem korektor ispod očiju, prvo ga malo razmažem prstima i utapkam blenderom i to je to. Preko njega pređem Translucent puderom i dobijem jako dobar efekat. Odlično prekriva i traje jako dugo. Savršen je!

Pakovanje je praktično, ima dobar aplikator i sadrži 5ml korektora. I za cenu od 339 dinara ovo je proizvod koji jako vredi a malo košta. Dajem mu pet zvezdica i preporučujem svima, koji imaju podočnjake ili neke nesavršenosti na licu, da ga kupe! Četvrti uzorak na narednoj slici je korektor. Prva tri su hajlajteri koji su opisani u narednom pasusu. img_3723

 

Light Up Your Face Luminizer Palette

Ovo je jedna paleta koja sadrži tri hajlajtera. Dvoumila sam se između nje ili palete za konturisanje, ali ipak više volim kremaste proizvode za konturisanje, pa sam se odlučila za paletu hajlajtera. Ona sadrži:

  • Nude highlighter – prozračni satenski puderast hajlajter za suptilan sjaj
  • Rose highlighter – šimerast, puderast hajlajter koji zrači
  • Golden beige highlighter – za biserni, nežni, topao i blistav završetak

img_3741

Prvi od ova tri stvarno ima neki suptilan sjaj, skoro da ga i nema, meni je na prvi pogled delovao mat. Tamniji je od ova dva i može se iskoristiti za konturisanje ukoliko ste svetle puti kao ja. Nanosim ga ispod jagodica i stvarno dobijam efekat konturisanja. (treći uzorak na slici u pasusu o korektoru)img_3747

Drugi hajlajter je hajlajter u pravom smislu te reči, dosta je sjajan, nije rozi već ima taj neki rozi podton. Odličan je, baš se primećuje na licu ali nije napadan, i previše upadljiv. Jako mi se dopada, i nanosim ga svaki dan, isto kao i ovaj prvi, Nude. (drugi uzorak na slici u pasusu o korektoru)img_3746

Treći je meni nešto između ova prva dva, dođe više kao neki lagani bronzer nego hajlajter. Nežan je i boja je topla. Na pakovanju je u uputstvu napisano da se može nanositi na čelo, nos i bradu, i mislim da je za to dobar jer nije previše sjajan pa da se lice celo ucakli već se baš stopi uz ten i deluje prirodno. (prvi uzorak na slici u pasusu o korektoru)img_3748

Kada sam kupila ovu paleticu, mislila sam da neću znati kako da je koristi i delovalo mi je da nijanse nisu dobre ali ispale su savršene i baš sam se iznenadila kako se lako nanose i dugo traju. Celo pakovanje sadrži 14g proizvoda, što je oko 4,6g po hajlajteru.

img_3745

Opet kažem, za tako malu cenu dobija se jedan savršen proizvod koji je i kvalitetan i dobar za svakodnevnu upotrebu. Inače nema rasipanja i trošenja hajlajtera što je još jedan plus. Nežan, suptilan proizvod i stvarno radi onaj posao za koji je i napravljen.

Highlighter & Blush Brush

Ovo je četkica namenjena nanošenju hajlajtera i rumenila, ali mislim da je dobra i za konturisanje. Iz kolekcije Blossom Dreams je, i jako je zanimljiva i simpatična. Dlaka četkice je sintetička, bela a vrhovi su rozi. Inače je savršena za nanošenje hajlajtera iz palete koju sam kupila. Odlično se uklapa sa njom. Jako je precizna i laka za korišćenje. Koistim je svaki dan, zato je i malo promenila boju, pa na slici deluje narandžasto (nisam stigla da je operem za slikanje).

Nova kolekcija Essence proizvoda se meni mnogo više dopada nego sve prethodne. Drago mi je što su ubacili neke novitete, i što je sada izbor malo veći. Jako sam zadovoljna svime što sam kupila, posebno što je zaista pristupačno i za taj novac jako kvalitetno. img_3756

Nadam se da su ove kratke recenzije i vama pomogle da se upoznate sa ovim proizvodima. Oni su definitivno proizvodi koje ću potrošiti do kraja. Da li ste vi isprobali nešto iz nove kolekcije?

Jako sam zadovoljna i srećna kada naiđem na ovako dobre proizvode. <3<3<3

4 comments

Leave a Reply

