Martovski favoriti 2017. (mini recenzije)

Ovog marta sam probala mnoštvo novih proizvoda. Dugo sam razmišljala šta ću staviti među martovske favorite, u jednom trenutku su postojale samo dve ili tri stvari ali poslednjih par dana se taj broj povećao. Mesec mart je malo više u znaku makeup proizvoda jer sam prilikom kupovine više bila njima naklonjena.

Među omiljenima se našlo sedam proizvoda:

  • Keims Pure Revival piling za telo
  • Coco Natural Cosmetics Orange Body Cream
  • Avon Mark Plump It ruž za usne, Cocoa Kisses
  • Aura Smudging četkica za nanošenje senke
  • Aura Duo Shader četkica za nanošenje senke
  • Essence Camouflage Full Coverage Concealer
  • Makeup Revolution Pressed Powder, Translucent

photo-129

Aura Smudging i Duo Shader četkica

Smudging četkicu sam kupila u Liliju, koštala je 213 dinara, i jako je dobra. Od prirodne je dlake, namenjena je nanošenju i  razmazivanju senke, odnosno za ublažavanje prelaza. Meni je odlična, ne mrvi senke i ne pravi puno nereda. Koristila sam je uglavnom za blendanje ali i za nanošenje i stvarno sam zadovoljna.

Duo Shader četkicu sam takođe kupila u Lilliju, koštala 318 dinara. Nakon što sam isprobala ovu četkicu, lepo sam opet otišla do Lilija i kupila još jednu, jer je predobra. Ima dva kraja, jedan je tanji a jedan deblji, oba su od prirodne dlake. Tanji kraj je pencil brush, jako je precizan, odličan za pregibe i ivice kapaka. Deblji kraj je gušći i odličan je za nanošenje senke preko veće površine kapka, kao i za senčenje.

Da kažem iskreno, ja sam prezadovoljna ovim četkicama. Definitivno se mnogo bolje šminkam njima nego bilo kojima pre njih. Dlaka četkice je nežna i meka, ali dovoljno čvrsta da ima potrebnu preciznost, ne troši proizvod i ne pravi mrlje na kapcima već jednako nanosi senku. Ovo su jedine Aurine četkice koje sam probala i verujem da su ostale dobre kao i ove. Ne mogu da opišem moje zadovoljstvo ovim četkicama.

Keims Pure Revival piling

Ovaj piling sam dobila u januarskom PurityBox-u. Pakovanje sadrži 225ml proizvoda i košta 2020 dinara. Keims piling u sebi sadrži crveni čaj, vitamin C, mimozu, seme šipka, pomorandžu itd. Svaki od sastojaka ima svoju namenu i dejstvo, a to su regeneracija, učvršćivanje, omekšavanje kože.

Piling izgleda kao džem, ima jak miris koji postaje prijatan i blag kada se koristi. Posle njega koža je mekana, glatka, nežna i predivno miriše. Jako mi se dopao već nakon prvog korišćenja, bila sam oduševljena i definitivno je kvalitet opravdao cenu. inače kutija PurityBox košta 1900 dinara a pored ovog dobila sam još nekoliko proizvoda.

Coco Natural Cosmetics Orange Body Cream

I ovu kremu sam dobila u PurityBoxu, samo u februarskoj kutiji . Kada je stigao, bilo je jako hladno i ova krema je bila stegnuta, što mi je malo više odgovaralo. Međutim nakon što je dostigla sobnu temperaturu postala je skoro pa tečna, pa mi se desilo da je malo i prospem jednom. Ali osim toga, krema je jako dobra, baš se razmazuje i mala količina je dovoljna da se cela izmažem. Kada je namažem, sve oko mene zamiriše na narandže, koža postane meka, dobro hidrirana i osvežena. Odlična je krema. Ne znam koliko košta ali me trenutno i ne zanima jer ću je ponovo dobiti u aprilskom PurityBox-u!! Jedva čekam.  😀

Avon Mark Plump It – Cocoa Kisses

U martu sam kupila dosta Mark proizvoda (pogledajte ovde) i ovaj ruž mi se najviše dopao. Nijansa je jako lepa i blaga, ne znam kako da je opišem i sa čime da je uporedim, mnogo mi se sviđa. Ruž je dobar, kremast, odlično pigmentovan i postojan. Tekstura je takva da se jako precizno nanosi. Košta oko 400 dinara, a ja sam tada kupila dva za 559. Zadovoljna sam i koristim ga često.

Essence Camouflage Full Coverage Concealer

O ovom korektoru sam već pisala recenziju, pa pogledajte ovde. Definitivno je najbolji korektor ikada. Savršeno mi odgovara, koristim ga za predeo ispod očiju i toliko osveži lice da mi se čini da gledam drugu osobu u ogledalu. Košta 340 dinara a vredi mnogo više. img_3807

Makeup Revolution Pressed Powder

Još jedan proizvod koji malo košta a puno vredi. Kupila sam ga preko sajta Tam Beauty, o tome sam pisala ovde. Pakovanje je neobično i praktično, sadrži sunđerčić  i ja koristim njega za nanošenje, nisam imala potrebe za nečim drugim jer je dobar. Puder je super za setovanje, za završnicu šminkanja, a pomalo i matira. Odabrala sam nijansu Translucent jer mi je trebao puder za setovanje i nekako sam mislila da će ova nijansa ok.

Inače ovaj puder me je koštao oko 2,5 € . Samo! Kada ga potrošim, sigurno ću kupiti još jedan. Preporučjem ovaj proizvod.

Da ne dužim mnogo, to je bilo sve o martovskim favoritima. Svim ovim stvarčicama sam i više nego zadovoljna i iskreno ih preporučujem. photo-130

Nadam se da ste mart proveli lepo, i želim vam još lepši april. Uživajte u suncu i lepom vremenu. <3<3<3

 

2 comments

Leave a Reply

