Maybelline Fit Me! Matte + Poreless Liquid Foundation

Ovih dana sam bila u prilici da isprobam i testiram Maybelline Fit Me! Matte + Poreless tečni puder. Moram da priznam da nisam puno očekivala od ovog pudera jer mi i inače Maybelline tečni puderi ne odgovaraju iz nekog razloga. Koji god da sam probala, uvek sam našla neku manu. Sada postoji samo jedna stvar koja mi nije najbolje legla a to je ustvari do mene i do moje kože.

E pa ovako, na puderu piše sledeće:

  • Matira kožu
  • Prekriva  i ispunjava pore mikro puderom
  • Prilagođava se boji i teksturi kože
  • Daje prirodnu i neprimetnu završnicu
  • Namenjen je normalnoj do masnoj koži

Puder koji sam probala je u nijansi 115 Ivory, dosta je bled ali je meni savršeno odgovara sada. Jako je tečan, i to mi se nije svidelo, ne može da izađe dovoljna količina već uvek malo više. Na koži se dosta brzo suši, i to je još jedna stvar koja mi se ne sviđa. Morala sam brzo da razmažem da bi uspela da pređem preko celog lica, jer sam iz tubice istisla i više nego dovoljnu količinu. Meni ova stvar govori da je zaista namenjen masnoj koži, jer se sam puder zaista brzo suši. Ja nemam masnu kožu  i ovo je jedini razlog zbog kog mi puder ne odgovara.

Iako mi ne odgovara, moram da priznam da je puder zaista jako dobar. Sve ono što na pakovanju piše je tačno. Prikriva pore, ne baš toliko dobro ali dovoljno da lice izgleda lepše i svežije. Opet kažem, moja koža ne odgovara ovom puderu pa nekome ko ima masnu kožu bi možda ovaj efekat bio bolji. Tačno je i da matira kožu, lepo i nežno. Nije od onih pudera koji grubo matiraju i naprave lice takvim da se vidi svaka bora ili bilo kakva nepravilnost. Takođe, posle ovog pudera vam ne treba neki jak puder u kamenu ili mineralni puder, jer je ovaj sasvim dovoljan. Dobro prekriva nesavršenosti, i lepo se stopio sa mojom bojom kože. Nijansa mi je savršeno legla.

Što se tiče postojanosti, ne mogu da kažem da je izdržao viže od 4-5 sati. Nije loše ali može mnogo bolje. Meni je to dovoljno bilo ali neko ko je na poslu ceo dan svakako treba da uzme neki malo bolji jer posle par sati se obriše sa lica, vidi se i dalje da ga ima ali je efekat slabiji.

Pakovanje sadrži 30ml pudera i košta 770 dinara u Lilly-u. Međutim, u nekim nepoznatim, lokalnim parfimerijama košta mnogo manje, tačnije ja sam svoj platila 550 dinara!!!

Da sumiram sve utiske.

Dobre strane: matira, prekriva nesavršenosti, smanjuje vidljivost pora, dobra i prirodna nijansa, lepo stapa sa bojom lica, pristupačan je.

Loše strane: previše je tečan za moj ukus, brzo se suši, nije za moj tip kože (suva ka normalnoj), mogao bi malo više da potraje na licu.

Više je razloga za nego protiv. Verujem da bi ih još više bilo da je moja koža masna, jer sam stekla takav utisak da bi za masnu kožu bio odličan. Cena je jako povoljna, tako da nemate mnogo da izgubite ako ga probate.

<3<3<3

 

One comment

Leave a Reply

