Practk Palmat – praktičan čistač četkica

Ovo je jedna od prvih saradnja koju sam ostvarila od početka pisanja bloga. Practk je kompanija vezana za Sigma Beauty kompaniju, za čije četkice ste sigurno čuli. Uglavnom, potpuno neplanirano i neočekivano mi je od njih stigao jedini proizvod koji trenutno prodaju a to je Practk Palmat čistač četkica.  Stigao je jako lepo upakovan.

Neobičnog dizajna, napravljen tako da se zakači na dlan i brzo opere sve četkice. Prvenstveno je napravljen za dlan, ali kada se otkopča, sa unutrašnje strane se vakuumom može zalepiti za bilo koju ravnu površinu. Dakle, može se zalepiti za lavabo i osloboditi vam obe ruke pa je tako čišćenje još lakše.

Boja čistača je neka nijansa između roze i ljubičaste. Napravljen je od izdržljivog, visoko kvalitetnog silikona, makan je i savitljiv. Ne zauzima puno mesta, staje u bilo koji neseser.  Na njemu su tri različite tekstture, jedna je namenjena čišćenju većih, druga manjih četkica i treća je tu za neko malo detaljnije čišćenje.

Sve ovo što sam do sada pisala je napisano u brošuri koju sam dobila uz ovaj proizvod. Mogu slobodno i iskreno reći da je zaista sve tačno. Za svoje prvo čišćenje četkica, ja sam ovaj čistač zalepila za lavabo i čistila četkicu po četkicu. Super je stvar kada ne morate ni u kom slučaju da koristite i prljate svoje ruke. Nakvasite četkicu, stavite sredstvo za čišćenje i trljate. Za veće četke mi je najbolje koristila ova tekstura sa kao lopticama nekim, a za manje četkice ova suprotno od nje. Za malo grublje pranje mi je koristio ovaj deo gde piše ”Refine” .

Nisam probala da čistim četkice dok mi je Palmat vezan oko ruke jer mi ovaj drugi način delovao praktičnije, ali sledeći put ću probati tako. Inače, čistač se može podesiti da odgovara manjim i većim šakama i ne može tako lako da sklizne zato što između srednjeg i domalog prsta ima silikonsku traku koja to ne dozvoljava.

Evo nekoliko slika na kojima se vidi kako sam oprala svoje četkice sa ovim čistačem:

Onaj ko mu je dao ime Practk  je sigurno znao koliko je ovo praktična stvar i da je toliko laka za korišćenje, brzo se sve završi, nema nereda. Prezadovoljna sam. Jedva čekam da ponovo perem četkice. 😀

Inače, naručuje se preko njihovog sajta, i putuje iz Amerike. Vreme dostave je nekih desetak dana. Cena je 9.95$ i kada razmislite ima tih čistača puno i kod kineza za mnogo manje para ali iskreno smatram da ovo vredi, jer je jako kvalitetno, ko zna koliko dugo će trajati. Slična situacija je i sa drugim makeup proizvodima, recimo blenderi su kod kineza 100 dinara a pravi Beauty Blender košta mnogo, mnogo više i svi vidimo razliku.

Više o ovom proizvodu pročitajte na sledećem linku http://practk.pxf.io/c/354263/306523/4746 , ima možda malo više informacija nego što sam ja ovde napisala.

Meni ovaj proizvod odgovara i jako sam zadovoljna. Sigurno će neko pomisliti ˝Naravno da si zadovoljna kad si dobila besplatno˝. Ali stvarno nije tako, da ne valja, to bih i napisala. Vidi se na slikama koliko je dobar i lak za korišćenje, a četkice blistaju. <3<3<3

6 comments

Leave a Reply

