I Heart Makeup – UR THE BEST THING Paleta senki

Toliko sam bila zadovoljna kupovinom na Tam Beauty sajtu, a još uvek nisam pisala o mnogim proizvodima, iako sam jako zadovoljna skoro svakim od njih. Jednostavno je mnogo proizvoda o kojima želim da pišem a ne postižem baš sve. photo-136

Ipak, na red je došla i jedna I Heart Makeup paleta, nazvana je UR THE BEST THING. Ovu paletu sam dobila besplatno, ne znam po kojoj osnovi, ali nisam je naručila i kada je stigao paket, nije je bilo na računu ali sam je našla u paketu. Košta 11.23€ a na nekom sniženju je čini mi se bila oko 6€. Pakovanje je jako slatko i atraktivno, sadrži 32 nijanse senki, 10 su mat a 22 njih su sjajne. Takođe, unutra se nalazi i veliko ogledalo, što obožavam kod Tam Beauty paleta, sve imaju velika ogledala.

Nijanse koje se nalaze u ovoj paleti su većina njih jako dobro pigmentovane, i to uglavnom ove sjajne. Mat nijanse su dosta nežnije i mnogo slabije pigmentovane. Ima plavih, rozih, zlatnih i braon nijansi a tu je i mat crna senka. Nije loš izbor boja, međutim iz nekog razloga, kada se šminkam ovom paletom sama sebi izgledam nekako tmurno i modro. Tako da mene nije previše ova paleta oduševila što se tiče izbora boja ali je svakako odličan i šarenolik.

Videćete na sledećim slikama uzorke svih nijansi na ruci. Jako se dobro primećuje koliko su mat nijanse slabo pigmentovane i nežne. To su uglavnom ova prva dva reda gde su veće senke. Sjajne nijanse (ove manje) su za mene jako dobro pigmentovane i u toku prvog korišćenja mislila sam da nisu pa sam malo preterala sa količinom senki, ali sam kasnije shvatila da ne moram toliko puno da nanosim. Evo slika uzoraka, slikala sam sa blicom i bez.

Super je što ima i mat crnu nijansu, jer je ona veoma često potrebna. Ima zaista lep izbor nijansi mada ja nisam previše koristila ovu paletu, jer delujem nekako modro ali probaću još kombinacija boja pa ću videti kako izgleda. Više mi se sviđaju nijanse Chocolate Vice palete, ona je baš prava za mene.

Što se tiče postojanosti ovih senki, sasvim sam zadovoljna. Traju jako dugo na kapcima i nema gužvanja u pregibima. Imam utisak da su sve Revolution, I Heart Makeup, Freedom Makeup senke postojanije od mnogih drugih. Kada se nanesu na kapke, kao da oni poprime te boje i uopšte nema osećaja da nečega ima na kapcima. Jako su dobre. Sve koje sam do sada probala su odlične.

Ne znam koliko ova paleta košta kod nas, pretpostavljam da je oko 2000 dinara, ali zaista vredi taj novac. Svi Revolution proizvodi su jako dobri i kvalitetni a pristupačni svima tako da ih preporučujem. Ima dosta noviteta na sajtu tako da ću opet poručiti nešto uskoro.

Utisci o ovoj paleti su odlični, boje su lepe i postojane, jedino mi je žao što ove mat nijanse nisu malo više pigmentovane. Ipak moja omiljena je Chocolate Vice,  a koja je vaša omiljena paleta od Revolution-a ili I Heart Makeup-a? <3<3<3

6 comments

Leave a Reply

