Silikonski sunđer – Hot or Not?

Primetili ste sigurno pojavu silikonskih beauty blendera, ili silikonskih sunđerčića kako ih već sve nazivaju. Neki ga oduševljeno hvale, a neki su razočarani ovom stvarčicom. Tako sam i ja odlučila da ga isprobam i vidim kojoj grupi ću pripasti.

Naručila sam ga sa AliExpress-a, platila sam ga 0.59€ i mislim da nema neke velike razlike između ovih kineskih i onih skupljih silikona ali ako grešim recite mi. Uglavnom, vrlo brzo je stigao i došlo je vreme za isprobavanje. img_4067

Jako je zanimljiv, mekan je i deluje kao kesica punjena providnim gelom ali je sa druge strane čvrst. Nisam ga ispuštala iz ruku neko vreme jer je baš neobičan i slatko sam se izigrala. Izgleda slično kao silikonski uložak za štikle. Malo sam bila skeptična pre probe, ali kad razmislim verovatno je osećaj na licu sličan kao kod nanošenja prstima.

Probala sam ga uz True Match tečni puder i Revolution kameni puder. Tečni puder je solidno razmazao i na kraju na silikonu ne ostane ni malo pudera, dakle sve je na koži. I to je, činilo mi se dobra stvar jer nema nepotrebnog trošenja proizvoda. Razmazivanje malo duže traje upravo jer silikon ne upija višak proizvoda i onda treba vremena da se sve to utrlja u kožu. Dok koža malo ne upije puder, silikon sve vreme kliza i možete razmazivati puder sa jednog do drugog kraja lica bez problema. Nanela sam puder i na ruku, i vidi se da je jednako nanešen i da na oko nema nekih velikih razlika u odlosu na nanošenje četkicom ili prstima.

Kada se puder razmazuje prstima ili četkicom, dobar deo ostane na  njima i ja uspem da puder razmažem samo na ograničenom delu lica. A sa silikonom klizite nesmetano preko celog lica.

Postoji i jedna stvar koja mi se ne dopada a to je upravo taj višak koji ostaje ne licu, ja sam nakon ovakvog nanošenja pudera imala osećaj maske na licu tako da se višak nekako mora ukloniti. Meni je za to poslužio običan sunđerasti blender.

Što se tiče pudera u kamenu, malo je drugačija stvar. On se ne može onako raspršiti po licu kao kada se koristi četkica ili običan blender, a i silikon ne može odjednom naneti veću količinu već morate malo po malo dodavati. Malo je dosadno ako nanosite preko celog lica ali je ono što se dobije na kraju sasvim ok i nema velike razlike u odnosu na nanošenje četkicom.

Za korektor je super, meni se dešava da blenderom pola proizvoda nestane i efekat prekrivanja korektora je manji. Sa silikonom tih problema nema, sve ostaje na koži i super je. Možda je čak i najbolji za nanošenje korektora. img_4066Dobre strane su: Ne jede proizvode, odličan je za korektor, čisti se sam od sebe, ne pravi nered.

Loše strane su: Ostaje višak proizvoda na licu, kameni puder se duže nanosi, klizi iz ruku prilikom nanošenja tečnog pudera (ako se izmažu prsti), puder ne ostaje baš jednako razmazan na licu pa se mora duže razmazivati.

img_4069 Celokupan utisak nije loš ali se korišćenjem ovog silikona gubi dosta vremena i nije toliko praktičan. Ja ga neću koristiti često i to je činjenica. U nekim časopisima piše da je bolji od svih četkica ali to definitivno nije istina. Ako želite da probate kupite ga lepo kod Kineza i ako vam ne odgovara bar niste potrošili mnogo novca.

Da li ste ga probali? Kakvi su vaši utisci o ovom silikonu? <3<3<3

2 comments

Leave a Reply

