Nega kose: Dove, Revlon, Sibirska Kolekcija Melema

Nakon potrošenih svih proizvoda za negu kose, rešila sam da iste promenim i probam nešto novo. Do sada sam koristila L’Oreal, Pentene, Revlon… Od svega se do sada najbolje pokazala Pantene Aqua Light linija za negu kose i nju sam stvarno dugo koristila.

Razmišljala sam dugo šta ću koristiti sledeće, i u PurityBox-u za april će biti Keimsov šampon i regenerator, ali mi je bilo kasno da čekam da stigne pa sam kupila par stvari da pre toga isprobam. Slučajno sam u Lilliju videla da je Dove izbacio proizvode za negu kose i obzirom da su veoma pristupačni, a pakovanje obećava, uzela sam šampon i regenerator. svaki košta po 275 dinara i sadrži 250ml. img_4167

Linija koju sam izabrala je Dove Pure Care Dry Oil za suvu i oštećenu kosu, kakva je moja. Obogaćen je dragocenim uljem makadamije, čisti beživotnu kosu i čini je do pet puta svilenkastijom, bez otežavanja kose. Uz ova dva proizvoda može se kupiti suvo ulje koje ja nisam kupila jer mi nikada ta ulja, posebno suva nisu pomogla a i preko interneta sam naručila jednu masku za kosu pa bi mi bilo previše da sve stavljam na kosu.

Inače masku za kosu sam kupila preko instagram profila @prodaja_prirodnih_proizvoda na kome se mogu naći proizvodi brenda Sibirska kolekcija melemа. Radi se o ruskoj kozmetici za negu tela, imaju širok asortiman i mogu reći da nisu baš jeftini, u rangu su sa Natura Siberikom i svi proizvodi su prirodni. Maska koju sam izabrala je za obnovu kose, i pošto ruski govorim jako slabo, uspela sam da prevedem samo par stvari a to je da se pravi od žalfije, hibiskusa, božura, bogorodične trave, i još par biljaka za koje nisam uspela da nađem prevod. Koristi se 1-2 nedeljno i ostavlja da deluje dva minuta (Inače u srpskom prevodu piše 5-10 minuta, ne znam zašto). Daje sjaj kosi, pospešuje rast, obnavlja koren i dlaku. img_4165

Kada sam je naručila cena je pisala 750 dinara. Stigla posle dve nedelje i platila sam je 1350 dinara sa poštarinom, a maska mi je naplaćena 1070 dinara. Kao objašnjenje sam dobila da prodavac na instagramu ne zna do kad traju akcije i ova je trajala do prvog aprila, a ja sam je naručila oko 20.marta, međutim izgleda da se računa dan kada je šalju. No, nebitan je taj neprofesionalizam i nepoštovanje tuđeg novca jer je maska odlična.photo-138

Četvrti proizvod koji koristim u specijalnim prilikama je Revlon Uniq One Lotus Flower Hair Treatment. Imam pakovanje od samo 9ml koje sam dobila u GlamBox-u. Inače 150ml košta oko 1900 dinara, ali mislim da stvarno vredi jer kada ovaj tretman naprskate na krajeve dobijate instant zdravu kosu (bar tako na oko deluje). Krajevi kao da odjednom postanu lepi i zdravi.img_4174

Obnavlja oštećenu i suvu kosu, čini kosu zdravijom, ima antifriz dejstvo, omogućava lakše ispravljanje i raščešljavanje, sprečava pucanje krajeva itd.

Ovaj tretman se ne ispira i toliko je dobar da ću možda kada ovo pakovanje potrošim, prežaliti tih 1900 dinara i kupiti ga. Inače jako lepo miriše.

Sve ovo zajedno, šampon, balzam, maska i tretman jako lepo deluju na moju kosu i ja sam prezadovoljna. Odavno mi kosa nije ovako lepo izgledala nakon jednog pranja. Imam suvu kosu, koju perem na šest, sedam dana i potrebna mi je hidratacija. Plašila sam se da će mi se posle svega ovoga kosa zamastiti ali evo danas je sedmi dan od pranja i tek sada bih mogla da je operem. img_4159

Dove kolekcija jako lepo miriše, šampon pravi ogromnu penu a regenerator se i ne oseća na kosi prilikom nanošenja i baš je lagan. Što se tiče maske, ona toliko dobro miriše, najviše osećam hibiskus i žalfiju, i mislim da je ona glavni krivac za ovako lep izgled moje kose. Sve ove proizvode vam preporučujem jer su kod mene imali jako brzo dejstvo.

Slikala sam kosu nakon pranja, pa nakon dva i tri dana i vidi se da izgleda dobro. Iako možda vama ne deluje da je nešto posebno, ja sam stvarno primetila razliku jer mi je kosa dosta oštećena i nema sjaja. Inače, ne peglam je, samo je sušim fenom ali je mnogo iskrzana i preko potrebna mi je bila ovakva nega.

Mnogo sam srećna što sam naišla na ove proizvode, i nastaviću da ih koristim. Ukoliko primetim brže mašćenje kose ili bilo kakve suprotne efekte, obnoviću ovaj post i  to napisati.

Ukoliko vas zanima još nešto o ovim proizvodima slobodno me pitajte, uvek odgovaram i na fejsu i instagramu kao i u komentarima ovde na blogu. Pišite mi naravno i vaša iskustva sa ovim proizvodima. <3<3<3

One comment

Leave a Reply

