Najbolje ponude Avon brošure 6/2017

Malo kasnim sa ovim postom jer je katalog već uveliko aktuelan ali evo da krenemo. U svakoj Avon brošuri ima dosta dobrih i zanimljivih ponuda, ova trenutna mene nije impresionirala ali mi je nekako bilo lako da odaberem 7 najboljih proizvoda/stranica. Možda upravo zato što mi se ništa drugo nije previše svidelo. Akcenat je bačen na proizvode za negu kose, šminka nije nešto previše povoljna sada ali ima jeftinih parfema.

Ono što se meni najviše dopalo je sledeće:

  • Advance Techniques BB Absolute Perfection

U ovoj brošuri mogu se naručiti proizvodi za negu kose kao što su maske, šamponi, regeneratori itd. i to po ceni od 709 dinara za bilo koja tri proizvoda. Upravo ova linija na slici predstavlja inovaciju u nezi kose, obnavlja je, čini glatkom i ne otežava je. Možete kombinovati bilo koja tri proizvoda.

Untitled

  • Avon kuglice za lice

Kuglice za lice su u ovom katalogu dosta snižene. Ima ih u bronzanim i rozim nijansama, kao i za korigovanje tena. U praktičnim su pakovanjima sa sunđerčićem, i dosta dugo traju (bar meni). Cena je 499 dinara.

Untitled2

  • Avon set za nju i njega

Dve Avon Pure toaletne vode za nju i njega i dva gela za tuširanje od 250ml možete kupiti za samo 849 dinara ako poručite još neki proizvod iz kataloga. Jako je povoljno tako da ako želite da obradujete sebe i svog partnera, evo lepe prilike za to.Untitled3

  • Avon Luxe puderi

Svi Luxe puderi, tečni, kameni i penasti su sada 890 dinara i to je sasvim pristojna cena jer su jako dobri i obično skuplju. Koristila sam Miracle tečni puder koji je meni bio odličan a za penasti sam čula samo dobre stvari.Untitled4

  • True Colour Beauty ruž za usne

Ruž za usne neobičnog pakovanja i jako lepih nijansi možete kupiti za 269 dinara. Sve nijanse su dobro pigmentovane, a ima ih 10. Untitled5

  • Proizvodi za negu noktiju

Ovo je po meni mnogo dobra ponuda. Svi ovi proizvodi su provereno dobri i sada možete kupiti bilo koja dva za samo 349 dinara. Moja preporuka je da izaberete sprej za ubrzano sušenje laka i zlatni tretman za jačanje noktiju. Ovoga puta ja ću obnoviti svoje zalihe i kupiti nekoliko njih. Untitled6

  • Nutra Effects ulje za lice + krema

Ovo je fenomenalna ponuda. Za 899 dinara dobijate ulje za lice koje obnavlja kožu, vraća zdrav izgled i hidrira. Sadrži babasu ulje, ulje lana, zelene kafe, marakuje i marule. Vredi ovaj novac, a ukoliko ga kupite dobijate odgovarajuću dnevmu kremu za lice za samo 10 dinara! Recite da nije super! 🙂Untitled7

To je sve od mene što se tiče trenutne Avon brošure. Nadam se da će sledeća biti malčice bolja, ali za svakoga se nađe nešto.

Sve se ovo može poručiti na sajtu http://www.avon.rs ili kod vaše Avon dame, poštarina je uvek besplatna. Pored regularnog kataloga, tu je i mini brošura, kao i specijalni flajer sa jako lepom ponudama. Na sajtu uvek postoje promo kodovi koje možete iskoristiti i dobiti poklone.

Nadam se da ste današnji dan provele lepo, i da ste uživale u pripremanju Uskrsa i farbanju jaja. Uskoro vas očekuje još postova kao i jedno lepo darivanje. <3<3<3

2 comments

Leave a Reply

