Makeup Revolution ICONIC 3 paleta

Pre par dana sam od brata dobila svašta nešto od kozmetike, nekoliko parfema i nešto od šminke. Moj brat uvek zna šta da mi kupi, i nikada ne pogreši, takođe, nikada i ne štedi kada sam ja u pitanju. Kupio mi je Katy Perry i Lady Gaga parfeme, Pupa set, Kost i Revolution šminku.img_4489

Od svega toga prvo sam isprobala Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3 paletu senki za oči. I kao i uvek, jako sam zadovoljna. Revolution je brend koji je jako povoljan a pruža zaista dobar kvalitet. Iconic 3 je paleta koja sadrži 12 nijansi mat, bisernih i sjajnih senki, unutra se još nalazi i četkica za nanošenje. Šteta je što nema ogledalca, jer sam navikla da njihovi proizvodi imaju velika ogledala u pakovanju. img_4478

Paleta je mešavina rozih i braon nijansi, što je super za svaki dan. Sve su solidno pigmentovane. Primetila sam da su kod skoro svih Revolution proizvoda mat senke za nijansu slabije pigmentovane dok su sjajne senke odlične. Tri nijanse su mat, ostale su sjajne i biserne. Sve zajedno teže 14 grama.img_4564img_4563

Postoji jedna stvar koja mi se mnogo dopada kod ove palete i kod Revolution senki uopšteno. Dosta su postojane, ne osećam ih na očima, nema skupljanja senki u pregibima i razmazivanja. Fenomenalne su a pristupačne svima. Krivo mi je što nemamo distributera u Srbiji jer bi proizvodi bili dosta jeftiniji nego sada dok ih kupujemo kod preprodavaca. Ova paleta je plaćena oko 4€ u Crnoj Gori. img_4565

Po meni je ova paleta totalno svakodnevna, ima dovoljno boja da se naprave nekoliko lepih kombinacija za svaki dan i dnevne varijante. Tu su i ovih par braon i jedna zlatna nijansa koje mogu poslužiti za noć. Malo više mi se sviđaju ove roze senke, jer sam sada u nekoj fazi kada mislim da mi te boje lepo stoje.

Paleta je super, ocena 5/5 i preporučujem je. Jako sam zadovoljna, imaju odličnu postojanost, ako volite ovakve boje slobodno je kupite i ne razmišljajte.

Jeste li je probale? Da li vam se dopada? <3<3<3

 

3 comments

Leave a Reply

