WOOW kozmetika i sapuni— Kafa piling za telo

U poslednje vreme sam počela da intenzivno koristim i isprobavam nove pilinge i o svima njima ću pisati narednih dana. Jedan od njih je i piling koji proizvodi WOOW sapuni i kozmetike, čiji ceo asortiman možete pogledati na istoimenoj stranici na fejsu. Proizvode jako lepe i simpatične sapune, pilinge kakve ja do sada nisam imala prilike da vidim, balzame itd. Sve je ručno rađeno i prirodno.

Dobila sam da testiram piling od kafe sa mirisom vanile. Iskreno, kada mi je stigao, nisam se oduševila što sam dobila vanilu jer je to miris koji ne podnosim ali je iz kesice dopirao miris koji me je podsetio na Givenchy parfeme (koliko me sećanje služi u pitanju je Play). Tako da mi je drago što nije klasičan miris vanile, jer mi obično pripadne muka od njega. Tester koji sam dobila je upakovan u vrlo simpatičnu kesicu i nije mali, dovoljan za dva korišćenja. (Dodatak: Upravo sam saznala da je korišćena parfemska vanila, te mi je zato ovaj miris jako prijao.)

photo-143

Sastav Kafa pilinga: morska so, šećer, kafa, maslinovo i bademovo ulje, vitamin E i miris (ima raznih, kod mene je u pitanju vanila).img_4679

Kada sam otvorila kesicu, miris vanile se više nije osećao već je preovladao miris kafe. Piling je dosta suv, ali se šećer istopi pod temperaturom tela i on ostaje na koži, ne prosipa se svuda. Malo je grub za kožu lica, ali je za telo sasvim ok, ne peni već služi da se samo uklone mrtve ćelije i osveži koža. Jako lako se nanosi, ima intenzivan miris koji se neko vreme zadržava na telu i dosta je neobičan.

Pošto nisam znala sastav pre korišćenja pilinga, pitala sam se šta je to što čini kožu mekom i po malo masnom nakon korišćenja. Kasnije sam saznala da su to ova dva ulja. Moram reći da koža ne ostaje neprijatno masna već naprotiv, jako nežna i meka. img_4712Piling sam nanela malo i na usne, ne previše jer je jako grub. Moram reći da mi usne odavno nisu bile ovako nežne i nisu ispucale i suve. Zaista sam zadovoljna. Celokupni utisak je odličan, piling je zaista dobar i drago mi je da sam imala priliku da učestvujem u ovom testiranju i osvežim svoju kožu.

Nisam sigurna koja je cena pilinga, mislim da 100g košta 200 dinara, što je jako povoljno  za ovakav proizvod. photo-144

Sve informacije o ovom pilingu i ostalim proizvodima WOOW kozmetike možete naći na njihovom sajtu http://www.stanislavabosnjakov.in.rs/woowkozmetika/ ili na facebook stranici http://www.facebook.com/woowsapuni/ . Obavezno posetite sajt ili stanicu jer ćete se oduševiti slatkišima, tj. kozmetikom koju proizvode.

Ukoliko vam se dopada recenzija ili ste i vi probali Woow proizvode, pišite mi utiske na instagramu @kates_beauty_planet ili fejsu Kate’s Beauty Planet. Naravno, primam i pohvale i primedbe. <3<3<3

 

 

Leave a Reply

