L’Oreal Infallible Blush Paint – paleta rumenila

Moram da kažem da do skoro uopšte nisam bila fan rumenila i uvek sam izbegavala da ga stavljam. Međutim, kada sam malo više zašla u makeup stvari, shvatila sam da je rumenilo nekada i preko potrebno. I pored toga, u neseseru sam do sada imala samo dva rumenila, jedno roze a jedno u nijansi breskve. img_4851-1

Onda se pojavila jedna jako zanimljiva stvar, a to je paleta rumenila od L’Oreal-a koja sadrži čak pet nijansi rumenila. Prvo sam pomislila čemu će mi služiti svih pet nijansi, ali rekoh možda ću imati prilike da ih svih pet redovno upotrebljavam i kupila sam paletu.

Informacije o paleti:

Ime palete je Infallible Blush Paint, sadrži pet nijansi rumenila od po 2g. Košta 1599 dinara i kod nas postoje palete The Ambers i The Pinks. Na pakovanju piše da se radi o dugotrajnim rumenilima intenzivne boje.

Moj izbor je bila The Ambers paleta jer je ova druga bila previše roza za moj ukus. Nijanse u njoj su: Miami Sunrise, Coral Bay, Peach Fling, Amber Love i Indian Cruise. Prva, četvrta i peta imaju biserni sjaj, treća ima malo šljokica kroz nju a druga je mat.

img_4868-1

Miami Sunrise

Ovo je nijansa koja me podseća najviše na boju kajsije kada se nanese i ona mi je omiljena jer nije prejaka, i ne možete preterati sa njom. Čini mi se da je ova i najslabije pigmentovana, tako da znam zašto mi se sviđa.

Coral Bay

Baš prava koralna nijansa koja ima i neku rozu notu kada se nanese na lice. Jedina je mat nijansa u ovoj paleti. Mom tenu ne prija, ali bi za leto možda mogla da je upotrebim. Inače pigment raste sa svakom narednom nijansom.

Peach Fling

Jako lepa nijasa sa malom dozom šimera, koji fantastično i nežno svetluca. Boja je baš onako neodređena, boja breskve koja vuče na roze i ima u sebi zlatne šljokice. Baš je neobična i dopala mi se.

Amber Love

Nijansa ja je jako pigmntovana,i tamnija od ostalih. Baš neodređena boja, koju ne znam kako da opišem, jakog bisernog sjaja. Kod ove nijanse mi se visoka pigmentacija dopada jer se totalno stopi sa tenom i izgleda jako lepo i nežno.

Indian Cruise

Narandžasto rumenilo. Apsolutno mi nije jasno kada ću i kako iskoristiti ovo rumenilo. Toliko je jako pigmentovano da je i jedan dodir četkicom na ovo rumenilo dovoljan za jedan obraz. Kada se nanese ne liči ni na bronzer ni na rumenilo. Na mom bledom licu deluje smešno. Videću na leto kada pocrnim kako će izgledati. Deluje mi da će tada licu dati bakarnu notu i da neće izgledati ružno.

Sigurno ste primetili da su nijanse jako lepe, i jesu intenzivne. Uzorci na ruci su uglavnom jednopotezni tako da sa ovim rumenilima treba jako nežno rukovati. Moram da priznam da meni taj jaki pigment pomalo i smeta jer umem da preteram i ne ličim ni na šta sa toliko rumenila. img_4845

Dakle, sve nijanse osim poslednje se mogu koristiti svakodnevno. Tačno je da su nijanse intenzivne, odnosno dobro pogmentvane. Ovo rumenilo koristim uz True Match puder, a probala sam i uz Infallible i postojanost je odlična, baš kao što piše na pakovanju, rumenilo je dugotrajno na licu. Za kvalitet dajem ocenu 5/5.

Da li se isplati dati 1600 dinara na ovu paletu rumenila? Da, ako rumenila koristite svakodnevno i treba vam više nijansi.  A ukoliko ste kao ja i ne koristite ih u velikoj meri, ovo pakovanje će vam dugo trajati a rumenila su jako visokog kvaliteta tako da se i u tom slučaju isplati. Ne isplati se jedino ako nemate toliko novca da odvojite za ovaj proizvod, u tom slučaju možete naći dosta jefinija rumenila čiji se kvalitet do nekle može meriti sa ovim i uštedećete. img_4849-1

Izvinjavam se zbog loših slika, na putu sam i svaka slika je urađena na drugačijem osvetljenju. Takođe se izvinjavam ako ima nekih tehničkih grešaka u tekstu jer ne koristim svoj laptop.

Nadam se da vam se ova recenzija dopala, i da će vam pomoći ukoliko razmišljate o kupovini ove palete. <3<3<3

One comment

Leave a Reply

