Glambox Colorful April — #unbox + GIVEAWAY!!!

Giveaway na kraju posta. 😉

Juče je stigao Glambox za mesec april, ime ove kutije je Colourful April. Najava za ovaj box je bila sjajna i dosta brendova je predstavljeno tako da sam jedva čekala da stigne. I evo nje..

Kutija je prelepa kao i uvek, ovog puta u nijansama zelene boje sa belom mašnicom. Mislim da mi je ova kutija favorit po izgledu. Jako je lepa.img_5039Sadržaj kutije je solidan, ima dosta stvari i uzoraka. Prošli put nisam bila baš prezadovoljna proizvodima ali sada jesam.img_5037 Proizvodi koji su se našli u kutiji su:

Maybelline Fit me! Matte + Poreless tečni puder

Maybelline je novina u Glambox-u , i sve vreme sam se pitala šta li će to ubaciti. Kada sam otvorila kutiju jako sam se obradovala kada sam videla da je u pitanju najnoviji tečni puder. Već imam ovaj puder i o njemu sam pisala ovde. Puder je super, čak mi i nijansa odgovara, mada sam prvi put kupila malo svetliji. Košta oko 800 dinara, a može se naći i dosta jeftinije. Ovaj puder je glavna zvezda aprilskog Glambox-a.img_5030Kiss Lips Balm šumeća kupka

Dobila sam šumeću kupku sa mirisom mente, jako je lepo upakovana i prelepo miriše. Kiss Lips Balm je ručno rađena kozmetika od prirodnih sastojaka. Ne znam da li je ova kupka trebala biti u obliku lopte, moguće je da se u transportu malo razbila, a možda treba biti praškasta. Ova kupka košta 300 dinara. Postojala je mogućnost da dobijem umesto kupke balzam za usne, ali iskreno sam zadovoljna što sam dobila kupku.img_5031

Golden Rose Perfect Shine Lipstick

Ovo je ruž za usne koji sadrži vitamine A i E, neguje usne i hidrira ih, dostupan je u mat i sedefastim nijansama. Ja sam dobila sedefastu roze nijansu i jako mi se dopada. Ovaj ruž već imam u sličnoj nijansi i na kraju posta sam odlučila da vam ga poklonim sa još nekim stvarima. Košta 250 dinara. Umesto njega mogao se dobiti Farmasi Matte Lipstick.

img_5029Soraya Care and Control maska

Ovo je poslednji full size proizvod u ovoj kutiji. Ova Soraya maska je namenjena problematičnoj koži sklonoj aknama i miteserima. Sadrži kvasac, cink, 16 aminokiselina i 14 minerala. Pored ove maske postoji još par vrsta koje su se mogle dobiti. One koštaju 271 dinar. Pakovanje je namenjeno jednoj upotrebi i jedva čekam da je isprobam.img_5033

B.U. Absolute Me dezodorans

Jako me raduje kada vidim ova mala pakovanja dezodoransa u kutiji, praktični su, staju u svaku torbicu i prelepo mirišu. Absolute Me je cvetno-voćni miris i meni se dopada. Ovaj uzorak košta oko 100 dinara. img_5026

B.U. Bodistories Orhideja gel za tuširanje

I ovo je mini pakovanje B.U. proizvoda. Preslatko pakovanje, gel prelepo miriše, sve zamiriše oko njega i jako je kremast. Ovo je pakovanje od 50ml i koštalo bi oko 50 dinara.img_5027-1

Victoria Beauty 24K zlatna krema

Poslednji proizvod za danas su 2 uzorka ove kreme. Namenjena je podmlađivanju kože. Moje uzorke sam već poklonila nekome kome su namenjeni, i ko će ih sigurno koristiti. Ova krema u originalnom pakovanju košta 1800 dinara. Verujem da je stvarno kvalitetna i dobra. img_5034Ova kutija Glambox-a je bila jako dobra i vredna. Svi proizvodi zajedno vrede oko 1900 dinara a košta 1300 dinara sa sve poštarinom. Zaista se isplati i kao što vidite dobijaju se jako zanimljivi i kvalitetni proizvodi. photo-156

Nadam se da vam se dopao ovaj post. A sada GIVEAWAY.

Pratite korake i što više koraka ispunite imate više šansi. Jedan korak, jedna šansa.

U paketiću dobijate Golden Rose sjaj za usne, lak za nokte i karmin, i to sve u nijansama roze boje.img_5115

Dobitnike izvlačim 20.maja preko aplikacije koju koristim za ovo darivanje, tako da će on biti nasumično izabran. Želim svima punoo sreće!!!! <3<3<3

Kliknite na Entry-Form ispod

 

Leave a Reply

