Zorannah, Eau de Parfum

Svi znamo ko je Zorannah, te nema potrebe da pišem uvod predstavljajući njen lik i delo. Za mene, a verujem i za mnoge, ona predstavlja nekog ko nas je uveo u svet blogovanja jer mislim da je ona prva koja je kod nas uspela da na dobar način promoviše i pokaže šta znači biti beauty, fashion ili lifestyle bloger.

Nedavno je izašao u prodaju parfem sa njenim potpisom. Gledajući slike sa promocije videla sam da je izgled parfema u skladu sa njenim stilom i dosadašnjom pojavom.photo-154

Počeću od spoljašnjeg izgleda parfema. Meni se kutija jako dopada. Toliko je jednostavna i u isto vreme otmena, kao da već predstavlja neku višu klasu i večnost. Nešto poput Šanela. I kada sve to kaže samo kutija parfema, očekuje se da će ovaj proizvod doživeti veliki uspeh. Bočica parfema je još jednostavnija i nežnija od kutije, potpuno providna sa jedva vidljivim natpisom Zorannah, Eau de Parfum.photo-148

Parfem se prodaje u bočicama od 30 i 50ml koje koštaju 1399 dinara i 1999 dinara i prodaje se u par drogerija. Cene su neočekivano niske, mislila sam da će biti minimum 4000 dinara za 50ml, ali eto lepog iznenađenja i parfem je dostupan i onima sa manjim budžetom.photo-149

Što se samog parfema tiče, kao da je neko pomešao šećer i vanilu. Dosta je jak, u trenutku kada ga nanosim sve oko mene zamiriše na vanilu. Sladak je u početku, i to baš. Kasnije postaje puderast i manje je sladak. Podseća me na neki slatkiš, ali nikako da se setim šta je u pitanju. Na koži se oseća dobrih 6-7 časova ali intenzitet mirisa slabi sa dužinom nošenja. Na odeći se duže zadržava. Inače parfem ostaje za vama, tako da ukoliko planirate da ga koristite, sigurno će vas po njemu prepoznavati.img_4931

Ovaj parfem se meni ne sviđa, ali samo iz razloga što mi vanila stvara mučninu (od vanile volim samo sladoled). U njemu je vanila glavna nota koliko sam primetila i mnogo se oseća. Moj omiljeni parfem je Coco Mademoiselle, što je čini mi se sušta suprotnost Zorannah parfemu po mirisu. Naravno ovo je individualno i ne predstavlja lošu odliku ovog parfema.img_4930

Dakle, parfem je kvalitetan, traje dovoljno dugo obzirom na cenu, jako je sladak u svakom smislu. 🙂 Ukoliko volite slatke mirise i vanilu, nemate zbog čega da se dvoumite oko kupovine. Parfem je, ponavljam, jako povoljan i ukoliko niste sigurni, uvek možete uzeti manje pakovanje.photo-150

Utisci su odlični, s tim što ga ja neću koristiti već pokloniti nekome kome se on dopada, ali je parfem na zavidnom nivou odnosa cene i kvaliteta i toliko lepo izgleda da je prosto nemoguće ne osetiti ga na nekome i ne primetiti ga. Ceo dojam parfema kao da je mešavina knjiga Vanilla Sky i Life&Style upravo zbog ovih prugica i vanile. Tako nežan i jak u isto vreme. Bilo bi dobro da nakon ovog, Zorannah izbaci i jedan parfem sa cvetnim, osvežavajućim notama ali da zadrži prvobitnu slatkoću.

Nadam se da vam se ova recenzija dopala, kao i uvek , pišite mi vaše utiske o ovom parfemu, da li ste ga probale ili niste i ako niste, da li planirate. <3<3<3



Za potrebe slikanja korišćene su knjige Zorannah Life and Style i Vanilla Sky. 

 

8 comments

  1. Srce, divno si predstavila parfem – ja volim opore i sve što ne podseća na HALSTON, meni ne odgovara.

    Like

  2. Kupila sam ga potpuno slucajno na sajmu (nisam ni znala da Z izbacuje parfem) miris me momentalno kupio jer volim slatke parfeme i uzela sam manji 30ml misleci da cu ga samo vuci po torbama za svaki dan da ne trosim skupe za neke manje bitne prilike. Dovoljno je samo da vam kazem da nisam naprskala drugi parfem od tada, milion ljudi me je pitalo koji je parfem, vecina (ona koja voli slatke mirise) je odusevljena, odnos kvalitet cena stvarno fasntastican. Sledeca kupovina je 50ml definitivno

    Like

Leave a Reply

