A&A Natural Cosmetics – prirodna kozmetika

Malo pre praznika je došlo do još jedne saradnje na blogu i to sa proizvođačem meni najdraže vrste kozmetike. U pitanju je A&A prirodna kozmetika. Oni ručno prave i prodaju kozmetiku za negu tela i lica od prirodnih sastojaka. U ponudi imaju nekoliko vrsta sapuna, balzama, pilinga itd. U ponudi su i šumeće kupke, jako popularne danas a imaju i puno prelepih prirodnih sveća u još lepšim pakovanjima.

Meni je paketić stigao prošle nedelje i osvojili su me prelepo upakovanim proizvodima (meni je to jako bitno). Pakovanje utiče na taj prvi utisak dosta, pa bi trebalo da je dobro i pristojno.

Proizvodi su stigli u kutiji u obliku srca. Unutar nje su se našla dva balzama za usne, dva piling sapuna i jedan običan. Pakovanja proizvoda su jednostavna i lepa, i sve to je učinilo da jedva čekam da ih isprobam.

Prvo što sam isprobala su naravno balzami za usne. Dobila sam jedan od limuna a drugi je čini mi se od borovnice. Ukusi se ne osećaju, samo je prisutan miris. img_5175

Balzami su namenjeni hidrataciji ispucalih i suvih usana. Rečeno mi je da je formula takva da se nakon prvog nanošenja vide rezultati, i to je istina. Balzami nisu masni i ne tope se kao drugi prirodni koje sam probala, dugo se zadržavaju na usnama i stvarno ih hrane i hidriraju.

img_5179

Moram da kažem da imam veliku kolekciju balzama za usne, većina su prirodni, i nijedan do sada nije imao tako brzo dejstvo kao ovaj. Prezadovoljna sam i iskreno vam ih preporučujem.

Naredni proizvod koji sam probala je ovaj slatki sapunčić u obliku srca. Svi sapuni A&A kozmetike su bazirani na medu, mleku, kokosovom i maslinovom ulju kako ne bi isušivali kožu. I ovaj i piling sapuni su meki, nisu kao klasični sapuni čvrsti, i to je upravo zbog ovih ulja i mleka. img_5173Za ovaj sapun su mi rekli da je pogodan za lice i da ga slobodno koristim za umivanje. Ja sam ga stavila na test tako što sam potpuno našminkano lice probala da operem njime. Tačnije probala sam da operem šminku. U tome sam uspela, skinuo je čak i debeo sloj maskare, mada ne skroz ali veći deo. Puder, senku, karmin itd. je skinuo bez problema, micelarna voda nakon ovog umivanja nije imala šta da skine.

Tako da ću ga od sada koristiti za umivanje lica, ne baš za skidanje šminke ali za posle skidanja šminke ili za jutarnje umivanje može. Ne isušuje lice već ga hidrira.

Piling sapune sam koristila za telo. Jako su nežni, sadrže ovsene pahuljice kroz sebe i one vrše piling. Prijatno mirišu, baza sapuna je slična kao kod prethodnog. Piling nije toliko grub i mislim da je ok za svakodnevno korišćenje.

Sapuni su mali ali se ne troše brzo i traju. Meni su se dopali i isto kao i sve do sada i njih ću koristiti redovno.  I ovaj proizvod je potpuno ok i dopada mi se.

Ja obožavam prirodnu kozmetiku, nekako mi je uvek drugačiji, lepši osećaj prilikom korišćenja, mirisi su drugačiji a i sama kozmetika. Što se tiče A&A kozmetike, ovo što sam probala je jako dobro i kvalitetno, mirisi su nežni, sve je prijalo koži i lepo je upakovano. img_5185

A&A kozmetiku možete potražiti na instagramu @aa_natural_cosmetics i fejsu A&A Natural Cosmetics. Lajkujte njihovu stranicu i profil za najnovije informacije o proizvodima.

U poslednje vreme sam u manjku sa vremenom pa malo manje pišem ali imam dosta ideja i tema o kojima ću pisati, tako da će biti još zanimljivih tekstova. Nadam se da vam se ovo predstavljanje kozmetike svidelo kao i sama kozmetika. <3<3<3

2 comments

Leave a Reply

