Aprilski favoriti 2017.

Malo kasnim sa favoritima aprila, ali evo malo vremena da odvojim i za njih. Među favoritima se našlo pet proizvoda koje sam koristila ovog meseca a koji su mi se jako dopali i kojima sam stvarno bila zadovoljna.

Prvi od njih je proizvod koji najmanje košta ali vredi puno. U pitanju je Essence rumenilo koje sam kupila u periodu kada su rafovi bili prazni a proizvodi koji su ostali bili drastično sniženi. Ovo rumenilo sam platila 129 dinara. Nijansa je 01 Hello sunshine! i mogla bih ga opisati rečju ˝breskvasto˝.

Pakovanje rumenila je prelepo, ima dve strane, sa jedne je rumenilo a sa druge ogledalce i jedna lepa porukica ¨Blush up & smile¨.

Počela sam ga koristiti tek skoro jer mi je u početku delovalo previše bledo, međutim posle par nanošenja se videla prava boja i sada ga stavljam stalno. Boja je jako prirodna i koliko god da nanosite rumenilo neće postati napadno. Super je i žao mi je što ga više nema u prodaji.

Sledeći proizvod je maskara koju sam dobila na poklon u paketiću od Milicine Mame i posle mnoštvo iskorišćenih maskara došla je i ona na red. U pitanju je Sephora V for V.O.L.U.M.E maskara za volumen. Ne znam koliko košta, pretpostavljam da je oko 1000 dinara.

Ovo je maskara koja će vašim trepavicama dati malo na volumenu i malo na dužini, ništa specijalno, međutim neće slepiti trepavice i nema grudvica, ni jedne jedine. Meni je ovo prvi put da se srećem sa takvom maskarom i prezadovoljna sam. Odlična formula i super četkica.

Sada krećem sa proizvodima namenjenim nezi tela, pa je prvi među njima Organic Shop piling za telo od kafe i šećera. Ovaj piling sam kupila jer sam u izlogu Natura Siberica radnje videla da je na sniženju i rekoh ajde da ga probam. Koštao je oko 300 dinara kao i svi drugi, ima ih dosta. Uzela sam baš ovaj od kafe i šećera jer su mi rekli da je on možda najjači od svih njih.

Ovaj piling prelepo miriše, nema intenzivan miris kafe već nekako kao da miriše na karamelu ili tako nešto. Grub je ali ne previše, meni je baš takav jedan i trebao. Kremast je, ostavlja kožu hidriranom i nežnom, i miris ovog pilinga se zadržava na koži. Meni jako prija miris pilinga a i on sam. Super je a nije skup, pakovanje je od 250ml.

Proizvod koji sam probala prošle nedelje je već našao svoje mesto među favoritima. U pitanju je A&A natural cosmetics balzam za usne. O njemu i još nekim A&A proizvodima možete više pročitati ovde. Uglavnom, posle dva dana korišćenja ovog prirodnog balzama, moje usne su regenerisane. Da ne preterujem, nije se desilo čudo ali od mojih suvih i ispucalih usana sam dobila meke i nežne usne.

Balzam je neutralnog ukusa, nije mastan, ne razliva se po usnama i dugo ostaje na njima. Ne znam koliko košta, ja sam svoj dobila na poklon, pretpostaviću da ne košta puno. Toplo preporučujem ovaj proizvod, super je.

Poslednji proizvod među ovim favoritima je Avon Senses gel za tuširanje. U pitanju je Romantic L’amour gel koji je inspirisan parfemom. Miriše na ruže, iris i ćilibar. Miris je toliko intenzivan, bukvalno kao da ste se polili parfemom i prelep je. Najlepši gel za tuširanje koji sam ikada koristila. img_5389

Gel je kremast, stvara lepu i nežnu penu. Boca od 250ml košta 129 dinara a od 500ml je 239 dinara. Nije uopšte skup a odličan je.

To je bilo sve što se tiče favorita za prethodni mesec. Nadam se da vam se dopada moj izbor proizvoda. Pišite mi ukoliko ste neki i sami probali i javite utiske. <3<3<3

3 comments

    • Mislila sam da će biti bezveze, delovalo je mnogo bledo, ali kada je prvi sloj nestao postalo je baš super. Ne verujem da ga ima više u prodaji, ovo sam kupila medju zadnjim komadima kada su se menjale kolekcije.♥️♥️♥️

      Like

Leave a Reply

