PurityBox April 2017 — #unbox +update

Aprilski PurityBox je stigao sa zakašnjenjem, ali naravno bitno je da je tu. Jedva sam čekala ovu kutiju jer je po najavi sadržaja delovala sjajno. Najavljeni su sledeći proizvodi:

  • Keims šampon za kosu
  • Keims kupka ili regenerator za kosu
  • Keims balzam za usne
  • Coco Natural Cosmetics krema za telo
  • Keims puter za telo – tester
  • Nikel koncentrat za celulit – tester

U mojoj kutiji su se našle malo drugačije stvari od onih najavljenih i zadovoljna sam svim proizvodima osim jednim. Naravno taj jedan ne menja moje mišljenje o PurityBox-u i jako su mi se dopali svi ostali proizvodi. photo-3

Dobila sam dva Keims proizvoda, jedan je mleko za telo a drugi gel za tuširanje. Oba proizvoda su iz iste linije i u pakovanju od 250ml. U pitanju je linija Peppered with Joy & Radiance, i ova kolekcija miriše na mentu i makadamiju.

Oba proizvoda mirišu fantastično, mleko je toliko lepo da ne mogu da prestanem da se mackam.  Volela bih kada bi postojao parfem sa ovim mirisom, fenomenalan je. I mleko i gel deluju revitalizujuće na kožu i hlade je, opuštaju. Kad god vidim da se u kutiji dobija Keims proizvod ja se jako obradujem jer sa ovim brendom ne možete pogrešiti. Prezadovoljna sam. Inače oba proizvoda koštaju 1800 dinara, mleko je 984 a gel 816 dinara.

Još jedan proizvođač prirodne kozmetike kome se uvek obradujem je Coco Natural Cosmetics. Ovog puta sam ponovo dobila kremu za telo od narandže, pakovanje od 120ml. O njoj sam već pisala u nekom od Unbox postova.

Odlična krema, prelepo miriše, hidrira i hrani kožu. Može se koristiti za celo telo. Sadrži moje omiljeno bademovo ulje, maslinovo i kokosovo ulje, vitamin E, esencijalno ulje narandže i pčelinji vosak. Potpuno prirodni proizvod. Ne znam cenu ovog proizvoda, pretpostavljam da je oko 500-600 dinara.

Poslednji od full-size proizvoda je balzam za usne ali ne Keims već Beauty Made Easy. I ne bih se ja žalila na ovaj proizvod da mu rok trajanja ne ističe za manje od mesec dana i već je počeo da se kvari. Tačnije, prvi sloj balzama se potpuno stvrdnuo, tako da sam ga ja nekako uklonila i došla do dela koji je još uvek dobar.

Koristila sam ga pre i nije najbolji balzam na svetu, ali jako volim pepermint tako da bih ga sigurno potrošila ali šteta što neću uspeti. Pakovanje je jako slatko. Videla sam da su sada izašli ovakvi ali kockasti. Cena ovog balzama je oko 300 dinara. (Iskreno, više bih volela da sam dobila Keims balzam.)photo-4

Tester proizvodi stižu kao i uvek u velikodušnim pakovanjima od 30ml. Uzimajući u obzir cene Keims putera i Nikelovog koncentrata protiv celulita, ova dva testera vrede oko 1200 dinara. Mislim da mi j ovo do sada treći tester Nikelovog koncentrata protiv celulita i mislim da je red da počnem da ih koristim i isprobam. Keims puter za telo prelepo miriše, jako sveže, nije mastan, lagan je. I kažem, sa Keims proizvodima ne možete pogrešiti jer ja odavno nisam koristila tako dobru i kvalitetnu kozmetiku.  photo

To je sve što se tiče kutije za april. Ona vredi oko 4000 dinara a platila sam je 1900, tako da se i ovog puta kupovina isplatila. U sledećoj kutiji će opet biti Keims proizvoda, tako da joj se radujem. Više o PurityBox-u pročitajte na sajtu http://www.puritybox.rs .

Nadam se da vam se ovaj post dopao, ako jeste, kliknite na zvezdicu ispod. <3<3<3

—UPDATE—

Devojke iz PurityBox-a su pročitale da nisam zadovoljna balzamom za usne, a da mi se Keims mleko za telo mnogo dopalo, tako da sam danas iznenada dobila još jednu kutiju. Unutra je bilo naravno Keims mleko za telo ali i Keims balzam. Takodje unutra su se našli i još dva uzorka putera za telo i koncentrata protiv celulita. IMG_5629

Keims balzam za usne koji sam dobila je sa ši puterom i maslinovim uljem. U praktičnom je pakovanju i jako se lako nanosi. Ovakve tubice najviše volim jer nema izvlačenja i vraćanja kao kod labela ili mazanja prstima.

Za prvo mazanje je super, nema nikakav ukus, nije previše mastan i deluje potpuno ok. Dopada mi se. U pakovanju je 10ml balzama a košta 684 dinara.

Jako mi je drago što je tim iza PurityBoxa ispravio i ne baš toliko veliku grešku. Pokazali su da su jako profesionalni, u šta nisam ni sumnjala. Obožavam PurityBox i stvarno svima preporučujem kupovinu istog jer su proizvodi koji dobijate na zavidnom nivou po kvalitetu.

Ljubim vas.<3<3<3

2 comments

Leave a Reply

