Organic Shop – Coffee & Sugar Body Scrub

Posle nekoliko dana pauze, evo me sa još jednim tekstom. Rešila sam da napišem nešto o proizvodu koji spada u jeftinije ali kvalitetne proizvode. U pitanju je piling od kafe i šećera, marke Organic Shop.

Ovaj piling sam kupila na sniženju u Natura Siberica radnji. Koštao je oko 300 dinara. Tražila sam malo grublji piling i prodavačica mi je preporučila ovaj, od kafe i šećera, a ima ga u mnogo drugih da kažem ˝ukusa˝ . Ovaj sam slučajno probala, i mogu reći da je ukusan. 🙂 img_4499

U pitanju je, koliko sam razumela, organski proizvod bez parabena i silikona. Glavni sastojci su šećer, ulje semena arapske kafe, glicerin, kokosovo ulje, ši puter, voda, parfem itd. Nije rastresit piling, već je jako kremast i kompaktan.

Mene miris ovog pilinga najviše podseća na karamelu, ali kada se koristi na telu ostavlja sladak miris kafe koji jako prija čulu mirisa. Takođe, piling jako prija i koži. Nije toliko grub, taman onoliko koliko treba da ne bude neprijatnog osećaja. Tokom trljanja kože kao da se pretvori u neku kremu i jako lepo deluje na kožu.

Dovoljna je manja količina da se pokriju kritični delovi tela, ali i za celo telo nije potrebno mnogo tako da će ovaj piling trajati neko vreme. Nakon tretmana ovim pilingom koža je meka, nežna, hidrirana. Imam utisak da ne moram mazati nikakav losion ili mleko posle njega jer sam po sebi neguje kožu.

Mene je odmah nakon prvog nanošenja oduševio, i od tada ga neprestano koristim. Lepo čisti i neguje kožu. Našao se među aprilskim favoritima, potpuno zasluženo. Ovo je proizvod koji ne košta puno, pakovanje je od 250ml, ali zaista vredi da se kupi i ima. Ima dosta drugih vrsta ovog pilinga, tako da ću probati još neki čim ovaj potrošim.

U Natura Siberica radnji postoje dosta skuplji pilinzi, ali ako je ovaj, relativno jeftin proizvod (cena bez popusta je oko 500 dinara) ovako dobar, kakvi li su onda ti skuplji.

Imate moje iskrene preporuke što se ovog proizvoda tiče, super je za kožu i sva čula.

Nadam se da vam se ovaj post dopao. Volela bih da mi kažete o čemu bi volele da pišem, ili ako imate neki proizvod koji vas interesuje i još ga niste probale, javite mi. Naći ćete me na fejsu ili instagramu. <3<3<3

 

4 comments

    • Ja sam ga kupila jer nisam ni znala da je Organic Shop, vec Natura Siberica ali sam posle videla da nije 😁😁 a i bilo mi je nekogicno da je toliko snizen. Ipak je ispalo super i bas sam zadovoljna. Ima ih dosta vrsta tako da ces sigurno naci neki koji ce biti bas za tebe. ☺️

      Like

Leave a Reply

