New In #3 : NYX, Planner for You, Garnier

Često kupujem šminku i kozmetiku ali se retko kad desi da u razmaku od nekoliko dana iskupujem toliko da se napravi jedan fin New In post. I eto da Alexandar Cosmetics nije dao ono veliko sniženje, za koje pretpostavljam da ste svi čuli (ako niste, pravac na njihov sajt ostalo je još po nešto), ne bi bilo ni ovog posta.

Pa da počnem sa Planner for You planerima.

Nedavno sam bila u potrazi za nekim lepim planerima, baš sam onako istraživala instagram uzduž i popreko. Jer, verujte mi, na instagramu se prodaju neke od najboljih i najkreativnijih stvari. Onda sam naišla na profil @planner_for_you_ i zaljubila se u stranice planera koji su tamo predstavljeni. U pitanju su dva planera, jedan je kombinovani planer a drugi je dnevni planer. Nisam mogla da odlučim koji je lepši i slađi pa sam poručila oba. img_6087

Oba planera imaju po 240 strana, koštaju po 1000 dinara i svega i svačega u njima. Imaju čak i stranice gde pišete svoje lozinke na sajtovima, kao i recimo planer mesečnog budžeta (što je meni preko potrbno u poslednje vreme) itd. Takođe, puni su motivacionih poruka na svakoj strani i unutrašnjost je prelepa. Ja je neću otkrivati, par stranica možete pogledati na njihovom profilu. Oduševljena sam njima i pakovanjem u kome su stigli i celokupan utisak je odličan, a poslali su mi i blokčić na poklon.

Sledeća stvar koju sam pazarila je Garnier Moisture + Freshness maska za lice.

Kupila sam je u Liliju za oko 160 dinara. Izabrala sam nju zato što piše da osvežava i hidrira kožu i umanjuje pore. Namenjena je normalnoj do kombinovanoj koži. sadrži ekstrakt zelenog čaja, hijaluronsku kiselinu i hidrirajući serum. U pitanju je Tissue maska, i ja takve do sada nisam probala. Nakon pisanja ovog posta ću je isprobati, a narednih nedelja ću probati još neke i napisati grupni post o maskicama. Iskreno jedva čekam i očekujem puno od ove maske. img_6322I napokon, stvari koje sam kupila na Alexandar Cosmetics sajtu.

Postoji jedna stvar koja se meni nije svidela kod ove kupovine, pa ću prvo par reči o tome napisati. Radi se o tome da su jako spori. Dok su oni mene pozvali da potvrde porudžbinu neki proizvodi više nisu bili na stanju i mene je to malo iznerviralo. Takođe sam nakon ove porudžbine poslala još jednu i niti su me zvali niti bilo šta, posle nedelju dana sam ja njih pozvala i oni mi kažu da je kao sve prodato. A nije bilo prodato u momentu kada sam naručila, niti dva, tri dana posle toga, tako da su imali vremena da sve spakuju i pošalju. Jako sam se razočarala… ali sreća pa sam bar prvu porudžbinu dobila.

NYX Macaron ruževi za usne

Prva stvar koju sam još odavno htela da poručim su NYX Macaron ruževi za usne. Poručila sam ih u skoro svim bojama koje su bile na sniženju i od njih su mi stigle pet: ljubičasti – lavender, beli – coconut, žuti – citron, drečavo zeleni – key lime i tirkizno zeleni – pistachio.

Svaki je koštao 110 dinara, što je džabe. Inače su bili oko 650 dinara. Jako su lepi, i divne su boje. Izgledaju kao voštane bojice. Nisam ih probala na usnama, ali na ruci boje deluju solidno pigmentovane i  ruževi su kremasti i nisu sjajni, bliski su mat bojama. Nisam sigurna koliko ću ih često koristiti ali lepo je imati ih.

NYX Xtreme Lip Cream

Ove ruževe sam definitivno trebala da poručim u većim količinama jer su odlični. Kupila sam nijanse Skin Tone i Buttery Nude, koje deluju jako slično ali nisu baš. Jedna ima bež a druga rozi podton.

Sjajno stoje na usnama, kremasti su, dugotrajni, ne lepe se i koštali su 125 dinara po komadu. Inače im je cena oko 630 dinara. Jako sam zadovoljna njima. U onoj drugoj porudžbini koja mi nije stigla poručila sam još po tri komada…ali nije nam suđeno.

NYX Mega Shine Lip Gloss

Ove sjajeve sam poručila u nijansama Hot Fudge i Lollipop. Nisam ljubitelj sjajeva za usne i ova dva sam poručila samo zbog toga što su koštali po 90 dinara umesto 600 dinara. I oni su me oduševili. Kvalitet je na zavidnom nivou, kao i boja i postojanost.

Na vrhu imaju mašnice, koje su jako slatke. Jako su mi se dopali, čak i boje su lepe na usnama iako sam mislila da će biti bezveze. Na poslednjoj slici prve dve nijanse su Lollipop pa Hot Fudge (nakon njih su prethodni ruževi).

NYX Glam Aqua Luxe ajlajneri

Još jedna stvar koju, pa, nikada ne korisim su ajlajneri, a posebno oni u bojama. Ali eto, sada sam poručila dva i to u rožoj i plavoj boji. U pitanju su metalik boje, jako lepo sjaje i upadljive su. Aplikatori su jako precizni i laki za korišćenje tako da jedva čekam leto pa da ih koristim (nekako su boje više letnje). Koštali su 120 dinara umesto 630.

Plava boja je odlična a roza kao da se nekako skameni, ali stoji potpuno ok na oku. Jako su postojani i ne skidaju se tako lako.

NYX Invincible tečni puder

Ovaj puder je snižen sa 1294 dinara na 480. Poručila sam ga u nijansi Ivory, i taj mi je stigao. Posle sam poručila i Honey Beige ali njega nisam dobila kao ni celu porudžbinu. Puder nisam isprobala niti otvarala jer mu rok ističe naredne godine a ja planiram tek sledeće zime da ga koristim. Za sada sam zadovoljna sa Eveline puderom a i Ivory je najsvetlija nijansa a ja sam već počela da tamnim u licu i ne bi mi odgovarao sada.img_6316

Jedva čekam da ga isprobam, i očekujem da bude stvarno dobar. Do sada me NYX proizvodi nikada nisu razočarali.

To je bilo sve što se tiče noviteta u mom neseseru. Neke od ovih stvarčica imaće tu čast da se pojave u odvojenim postovima. Imam jaku želju da kupim neki od NYX Lip Lingerie ruževa, tako da je to sledeće na listi želja za kupovinu. Iskreno, ovoliko sniženje proizvoda me je jako iznenadilo, da li je moguće da cena padne sa 600 na 90 dinara? Da li je to možda prava vrednost ovih proizvoda? Baš je dobra tema za razmišljanje kada shvatite da ste nekada možda dali i više para za slične proizvode.

Nadam se da vam se ovaj post dopada. Pišite mi vaša iskustva sa kupovinom na Alexandar Cosmetics sajtu, znam da je dosta vas poručivalo ovih dana. Takođe pišite mi vaše utiske o NYX proizvodima. Ljubim vas <3<3<3

7 comments

  1. Ja sam poručila 7-8 stvari iz Aleksandra i zvali su me posle tri dana i rekli da od svega na stanju imaju samo jednu stvarcicu. Bas sam se radovala tom snizenju, ali eto, nisam imala srece. 🙂 Jako lepi noviteti! 🙂

    Like

  2. Dobra je ponuda bila…ostalo ke jos ponesto…htela sam ove macaron ruzeve,stqvila ih u korpu i odustala..jer nemam gde da ih nosim,jer su boje malo cudne…☺ali meni jako interesantne…mislim da je snizenje toliko-bas zbog -roka trajanja-jer ima je jos malo ostalo-a moguce da su imali ogromnu kolicinu koju nije bilo moguce prodati po tim cenama.. 😊

    Like

Leave a Reply

