SEPHORA Exfoliating Gum Wash – Piling za telo

Posle par dana iznenadne pauze od pisanja, tu sam ponovo i ovaj put pišem o još jednom pilingu. U pitanju je jako neobičan Sephora piling i kupka i rekla bih mleko za telo u jednom. Naziv pilinga je Sephora Exfoliating Gum Wash. Osim ovog Lagoon mirisa koji ja imam ima ih još desetak čini mi se.

Počeću od onoga što ovaj proizvod čini drugačijim od ostalih pilinga, a to je njegova konzistentnost gume (ili žvake). Mada bih pre rekla da je sličan ljigavcima kojima smo se igrali kao mali. Sjajno bela smesa je vrlo kompaktna i ako okrenete bočicu naopako trebaće vremena da počne da curi iz nje.

Treba vremena i da se uhvati prstima, posebno ako su mokri ali je vrlo zanimljivo. U ovoj gumenoj smesi se nalaze i sitne čestice koje potiču od semena kajsije i one vrše piling kože.

Miriše dosta jako i miris ostaje dugo na koži a potiče od ekstrakta plave alge. Piling se nanosi na vlažnu kožu. U početku treba malo vremena da se bukvalno stopi sa kožom a onda se stvara nežna pena i počinje pravi užitak. Pena je nežna i kremasta a sam proizvod osim što vrši jako nežan piling, pretvara se u mlečnu kremu koja tako lepo prijanja koži i neguje je.

Meni se ovaj piling jako dopao. Vrlo je nežan i meni prija jer mi dođe kao neka masaža. Koža ostaje negovana, hidrirana i nežna. Miris je super, mada da sam ja birala, možda bih izabrala neki drugi. img_6789

Pakovanje sadrži 160ml pilinga i koštalo je 1200 dinara što je malo previše. Da je bar pakovanje veće ali nema veze, proizvod opravdava cenu.

To je sve o ovom Sepforinom pilingu. Uskoro vas očekuje recenzija još jednog pilinga (baš sam zaredila sa njima 🙂 ). Želim svima prijatno veče a ja odoh da dočekam svoj rođendan. <3<3<3

Leave a Reply

