PurityBox Maj 2017 — #unbox

PurityBox za maj mesec je stigao pre par dana a ja zbog obaveza nisam stigla da onako ushićeno odmah objavim šta se našlo u njemu. Tako da sa malim zakašnjenjem evo sadržaja i utisaka. img_6777

U ovoj kutiji su najavljena tri Keims proizvoda iz kolekcije Be at Ease i dva uzorka. Što je mene naravno opet obradovalo, obožavam Keims kozmetiku.

Be at Ease kolekcija je namenjena pomaganju koži da ublaži dejstva svakodnevnog stresa i brige, da zatvori pore i oplemeni njen izgled. Ova kolekcija se bazira na sastojcima yilang yilanga i hamamelisa, a osim njih tu je i ruzmarin, timijan, melisa, tara, ruža, jasmin itd.

Prvi od proizvoda koje sam ja dobila je Be at Ease negujući sapun za ruke.  Prvi utisci o njemu su da lepo miriše, mada se meni miris zelene Keims linije mnogo više dopada jer je intenzivniji. Ovaj je malo blaži. Nisam ga još isprobala, sačuvaću ga za malo kasnije. Bočica sadrži 250ml sapuna i košta 792 dinara. img_6797Sledeći proizvod iz moje kutije je Be at Ease Purifying šampon. Ovaj šampon je obogaćen proteinima svile, a ekstrakt yilang yilanga normalizuje lučenje sebuma pa je šampon dobar i za masnu kosu. Kada potrošim ovaj šampon koji trenutno koristim (Dove) isprobaću i ovaj. Pakovanje je od 250ml a košta 840 dinara. img_6798-1I treći proizvod iz ove linije je opuštajući gel za umivanje. Kao i šampon, i ovaj gel za umivanje je tu da ublaži lučenje sebuma, umiruje kožu lica i pruža opuštajući osećaj. Sužava pore i poboljšava teksturu, čini kožu glatkom, čistom i blistavom. Ovo je proizvod koji jedva čekam da isprobam ali će i on malo sačekati. Pakovanje sadrži 125ml i košta 1788 dinara. img_6796Dva uzorka koja sa, dobila su naravno u pakovanjima od 30 ml. Prvi je Nikel Silky Sun mleko za sunčanje sa kakao maslacem. Miris me podseća na neke druge kreme za sunčanje, upravo zbog kakao putera. Isprobala sam ovu kremu, koža je jako brzo upija. Osim što štiti od sunčevih zraka (spf 30) ona hrani i hidrira kožu, a njime se može zaštititi i kosa. Prodaje se u pakovanju od 230ml i košta 2030 dinara.

Drugi uzorak je takođe namenjen zaštiti od sunca a u pitanju je Nikelova hidratantna krema sa zaštitnim faktorom 15. Krema takođe sadrži kakao maslac a pored njega i ulje masline, aloju i med. Ona je malo gušće teksture i ne oseća se na kakao maslac. Koža je takođe brzo upije. Ona se prodaje u pakovanju od 50ml i košta 2400 dinara.

Ove dve kreme se mogu kupiti i u setu i koštaju oko 3800 dinara ako se ne varam. img_6799To je bilo sve što se tiče majskog PurityBox-a. Jako sam zadovoljna proizvodima a posebno uzorcima. Cela kutija vredi preko 5000 dinara, što se isplati jer inače košta 1900 dinara.

Kutiju za mesec jun još uvek nisam sigurna da li ću poručiti jer ću biti usred selidbe i bez adrese 😀 . Trenutno mi se dopada i sadržaj dečije junske kutije pa možda i nju poručim.Jedva čekam da se konačno preselim u svoj stan i izvadim svu kozmetiku koja stoji po kutijama i polako krenem sa isprobavanjem svega ovoga što sam nakupovala i dobijala.

Tada ću verovatno krenuti i sa recenzijama Nikelovih i Keimsovih proizvoda iz dosadašnjih PurityBox-eva.  img_6765

Sadržaje kutija i sve proizvode možete pogledati na sajtu http://www.puritybox.rs .

E da, neko me je pitao od čega zavisi koja boja kutije se dobija, nekada je roza a nekada je ovako samo karton. Inače ima dva lica pa je možete okrenuti kako želite. 🙂

Ovo je bilo sve za danas. Nadam se da vam se dopao tekst i proizvodi koje sam dobila. <3<3<3

 

Leave a Reply

