Bela maska za uklanjanje mitesera | Instant | Prirodna | Samo dva sastojka

O crnim maskama koje izvlače mitesere se već dugo priča. Sve je više onih koji ih proizvode. Probala sam da napravim jednu od lepka i aktivnog uglja ali mi nije uspelo tako da sam se razočarala i više nisam pokušavala sve dok nisam čula za iste takve ali bele maske.

Nemam velike mitesere i ove maske meni realno i nisu toliko potrebne. Ovo više radim jer mi je zanimljivo to izvlačenje mitesera i isprobavanje recepata radi utvrđivanja efikasnosti.

Čula sam za dosta belih maski ali me je jedna posebno privukla i rešila sam da je isprobam. Sastojci potrebni za ovu masku su:

  • 1 puna kašika želatina u prahu
  • 2-3 kašike mleka

Količina koja nastane dovoljna je i za celo lice a ne samo za delove oko nosa.18928368_1948957858722357_1225966126_n Dobro izmešajte želatin i mleko u nekoj posudici pa stavite u mikrotalasnu na nekih 15-20 sekundi da se želatin rastopi. Ili stavite posudicu u ključalu vodu i mešajte dok se ne istopi. Promešajte smesu i nanesite prstom ili kašikom na lice. Kada se skroz osuši (20-30min), odlepite je sa lica.

I to je sve!

Na neke stvari treba da obratite pažnju. U prvom pokušaju nisam stavila dovoljno mleka i nisam sačekala da se želatin rastopi pa se maska prebrzo stegla, pre nego što sam i počela da je nanosim. Dok je u drugom pokušaju smesa iskipela u mikrotalasnoj jer sam se zaboravila. Takođe, pazite da vam ne kaplje svuda jer se malo teže čisti. Ja sam koristila posudicu koju sam posle bacila. 18816664_1948957878722355_1854297445_n

Na prvoj slici ispod je neuspeli pokušaj ove maske a na drugoj je, kao što se vidi, maska ispala odlično.

Rezultat:

Nakon pola sata maska se potpuno stegla. Odlepila se lako i nije me ništa bolelo niti peckalo. A miteseri?? Ostali su na masci a ne na koži. Recept je zaista dobar!

Moji miteseri su mali i beli, ima ponegde i onih tamnijih ali vrlo malo. Maska je izvukla većinu njih i moram da kažem da sam se iznenadila jer nisam to očekivala. Mislila sam da će kao i sve druge biti samo prazna priča. Ali zaista radi i slike to i dokazuju.

Nakon delovanja ove maske koža nosa je na dodir glatka a miteseri su vidljivo uklonjeni. Ne mogu da kažem da su 100% uklonjeni ali ovu masku možete koristiti i nekoliko puta za redom ili svaki dan. U njoj nema ničega štetnog, mleko je dobro za kožu, sadrži vitamine A, E, D i ima masnoće a želatin je sigurno bolji nego lepak u crnim kućnim maskama.

Ova maska ne isušuje, ne iritira i ne stvara crvenilo na koži. Koža ostaje glatka i nahranjena vitaminima i mastima iz mleka.

Sada razmišljam, ukoliko se doda jedna kapsula aktivnog uglja ovo bi bila crna maska.

Uglavnom, nadam se da su vam se ovaj post i ovaj recept dopali. Ukoliko ga isprobate obavezno mi javite da li je uspelo i da li ste zadovoljni rezultatom. <3<3<3

Leave a Reply

