Top 5 knjiga za letovanje — Preporuka

Leto je nezvanično već počelo pa mi je palo na pamet da napišem nešto malo drugačije nego inače. Razmišljala sam koje ću knjige poneti na letovanje ove godine, i nekako mi se u glavi vrte sve one koje sam već čitala na moru a koje su ostavile neki utisak na mene. I nekako bih opet njih ponela da se podsetim.

Knjige koje ću vam predstaviti su lake knjige, čitaju se jako brzo i ako bih tako mogla da kažem, zatvorenih očiju. Dakle prave knjige za odmor. Sve ove knjige sam pročitala bukvalno za dva ili tri dana.img_7814

E sada, od pet knjiga o kojima vam pričam,  sam našla samo tri a jednu uopšte i nemam već sam je uzimala u biblioteci. Tako da sam slikala samo tri a slike od druge dve ću pozajmiti sa interneta. Žao mi je što ne mogu da lepo kompletiram slike u ovom postu ali su mi knjige po kutijama jer se selim i jedva sam i ove tri našla. Imam bar deset kutija sa knjigama, što stručne literature što ovog lakog štiva tako da nisam uspela da se dokopam svih.

  • Karen Svon – Nova šansa za ljubav

Ovo je moja omiljena knjiga. Toliko laka a lepa i uzbudljiva. Priča o prijateljstvu, pronalaženju sebe i ljubavi koja čeka sve do kraja romana. Ukratko, Kesi ostavlja muža, a njene tri najbolje prijateljice pokušavaju da joj pomognu. Radnja se odvija u Parizu, Njujorku i Londonu. Obećavam da se nećete pokajati ukoliko je pročitate. Ja joj se uvek rado vraćam i uvek me zanese. Žao mi je što nisam mogla da je nadjem i napravim par slika.karen svon - nova sansa za ljubav korica

  •  Santa Montefjore – Drvo izgubljenih ljubavnika

Ovu knjigu nemam, već sam je uvek uzimala u biblioteci. Ovo je jedna od onih knjiga za koju ne želite da se ikada završi i imate utisak da ste deo nje. Ova knjiga je takođe na mene ostavila jak utisak, laka je ali ima nekako u isto vreme lepu a tešku i bolnu radnju, baš me je dotakla. Ovu knjigu već dugo tražim da kupim ali je nema ni u knjižarama ni na internetu (odavno stoji da je rasprodata i nikako da ponovo bude u prodaji). Mnogo bih volela da je imam.img_7842

  • Nora Roberts – Mesec nad Karolinom

Ovo je jedna od prvih knjiga Nore Roberts koju sam pročitala i to za jedan dan. Bukvalno nisam mogla da je ostavim dok je nisam pročitala. Ljubavni triler je u pitanju. Ima i porodičnih stvari, i malo ubistava i misterije ali ima i puno ljubavi. Po ovoj knjizi je urađen i film ali je baš bezveze i potpuno kvari utisak tako da ga nemojte gledati. Knjiga je odlična, jedna od najboljih Norinih knjiga. img_7810

  • Nora Roberts – Želja i zapovest

Još jedna knjiga Nore Roberts koja se meni jako dopada je Želja i zapovest. Čitajući nju poželela sam da se nađem u ulozi glavne junakinje. Meni je ovo bila preuzbudljiva knjiga, obožavam kada se u knjigama muškarac i žena vrte jedno oko drugog i ne znajući za međusobna osećanja a među njima se prepliću ostali likovi koji još više doprinose tom neznanju. Duplo je manja od prethodne knjige, jako se brzo čita, pa je obavezno pročitajte. Sada kada sam je izvadila iz kutije, pročitaću je ponovo i jedva čekam da počnem. img_7825

  • Džejn Ostin – Gordost i predrasuda

Kada je u pitanju Gordost i predrasuda, ne znam da li više volim film, seriju, knjigu ili gospodina Darsija. Ukoliko ste osoba ženskog roda i nikada niste pročitali ovu knjigu, mislim da je vreme da to uradite. Takođe mislim da je muškarci ne bi razumeli. Ovo je opet jedna knjiga sa, kako bih rekla, pravom jurnjavom u ljubavi. Knjiga koja pogađa pravo u srce. img_7822

Za mene nema ničeg lepšeg od izležavanja na plaži i čitanja knjige po ceo dan. Ove godine sumnjam da ću imati vremena za čitanje na moru jer prvi put letujem kao majka i žena a ne kao devojka. Biće ovo uzbudljivo letovanje i jurcanje za bepcem.

To je bio moj izbor knjiga. Naravno mogla bih da vam preporučim još puno njih. Ja najviše volim knjige u kojoj je glavna tema ljubav, mada volim i neke misterije ili trilere. Ali ipak uvek prvo biram ljubav, posebno kada se ona dešava tek na kraju knjige posle mnogo zapleta između glavnih likova. Ukoliko znate neku takvu knjigu, pišite mi u komentaru ili na instagramu i fejsu.

Takođe bi mi bilo drago da mi kažete da li vam se ovakvi postovi dopadaju i da li bi voleli da češće pišem nešto slično. <3<3<3

 

One comment

Leave a Reply

